Motorbeurs utrecht , Wie gaat ,en wanneer ?

melf #50 said:
idd , hij zal wel op verschillende meetings etc. gaan verschijnen dus de kans dat je m niet weer ziet lijkt mij klein ;)

je zou ook met de trein kunnen gaan ...

idd... met de trein is zelfs beter :) geen gezeik met parkeren en het is onwijs dichtbij het station.
Alleen tussen alphen en woerden rijden geen treinen... ik heb geen id waar je vandaan moet komen... maar dat is 1 van de redenen waarom ik niet met de trein kan.

Ik ben net terug :W was wel vetjes...

damn die witte r6 doet zoo kk hard :~

[ir]http://i4.photobucket.com/albums/y117/GoRiLlAz-AapLeX/SP_A0659.jpg[/ir]

[ir]http://i4.photobucket.com/albums/y117/GoRiLlAz-AapLeX/SP_A0660.jpg[/ir]

btje kut kwaliteit... maja :P

A-Bizar said:
idd... met de trein is zelfs beter :) geen gezeik met parkeren en het is onwijs dichtbij het station.
Alleen tussen alphen en woerden rijden geen treinen... ik heb geen id waar je vandaan moet komen... maar dat is 1 van de redenen waarom ik niet met de trein kan.

parkeren met de auto was het probleem nog niet , mooi dichtbij , maar wel 10 euro parkeergeld :P

A-Bizar said:

parkeren met de auto was het probleem nog niet , mooi dichtbij , maar wel 10 euro parkeergeld :|

Ben vanochtend geweest, genoeg mooie motoren gezien, alleen niet echt veel onderdelen, aangezien we nog paar dingen wouden kopen voor de motor..

twas vrij druk...en idd die r6 was echt TE mooi!

Heb ook nog nieuw helmpje gekocht daar..

nou , kwas er van 12 tot half 2 dan , 1 : ontiegelijk druk , niet leuk meer,

2 : , vond et minder mooi en leuk als vorig jaar ,om eerlijk te zijn , alhoewel wel paar mooie bikes gezien , en vond de stand wel mooi dit jaar :) , vond ( ff denke ) the ugly , en the bad, / of wast de good ,wel zwaar vet :D . en die sprinter was ook heel erg mooi.

stond er nou bovenop die steiger iemand plaatjes te draaie ?? of was die erges mee bezig :P

volgend jaar weer ,

en net zoals Sander zei , die stage6 scoots btje weg gemoffelt :( was btje jammer

Haha wij hadden geparkeerd achter het beatrix theater, 8 euro voor een volle dag, komen we eraan is de slagboom kapot, en konden we gratis naar buiten rijden :D

vandaag ook ff wezen kijken, helaas erg druk

de stand zag er goed uit alsmede de striptease-show:)

mooie malossi sp2000 mogen aanschouwen, helaas is de buddy geplet door scooterracer en twan:P

ben ook gwees vandaag samen met me vriendin

zij vond het haal leuk (was nog nooit op een beurs geweest)
ik vond het ZWAAR tegenvallen

ben bij de xjrowners club tijdje blijven praten (op andere hoek van scootertuningstand)

en voor de rest lang in hal 12 geweest

rest vond ik maar zwaar tegenvallen

volgend jaar ga ik ook niet
ga dan toch liever naar de rai
en kleine merkgebonden show's

mja wel leuke dag gehad

Ben ook met mn GF geweest, heb me wel vermaakt.
Heb me vooral gericht op de occasions..
Heb nog een paar Lookwell hanschoendjes gekocht.
(nu nog een motor)

[5th]Nick said:
Haha wij hadden geparkeerd achter het beatrix theater, 8 euro voor een volle dag, komen we eraan is de slagboom kapot, en konden we gratis naar buiten rijden :D

op 1 straat van de motorbeurs kan je gratis parkeren....

Het is idd vooral gericht op 2de hands motorfietsen, kleding, helmen. Weinig accesoires, of echt bijzondere motorfietsen.

Back