Motorbeurs Utrecht

Originally posted by sr racing team
Ik ben vandaag even wezen kijken, ik vond het wel leuk, vooral dat stuntteam was wel grappig !
P.S. @ driek3k : Ik heb de hagon stand niet gezien, welke hal stonden jullie, 12 ofzo ???

Hal 11
 
Originally posted by sr racing team
druk ???? ik ben om 14.00 terug gereden en was eg nie druk hoorz.....

Ik stond anders op de a12 voor afrit 17 al in de file om half 1.Over een stuk van nog geen km heb ik een uur gedaan. Gare kutstad, beter houden ze het ergens anders.
 
Originally posted by Jasper
ik ga niet, lijkt steeds meer een verkapte rommelmarkt met al die overjarige troep :)

Is maar goed dat dat soort mensen niet gaan :) 8P

Ben donderdag geweest, aardig leuke dingen zien staan :)
Bij de stand van Malossi lag niets boeiends alleen de nieuwe speed voor pia, waneer die voor mina uitkwam wisten ze nog niet maar in de buurt van eindezomer 2004.
 
Originally posted by Bart
Ik stond anders op de a12 voor afrit 17 al in de file om half 1.Over een stuk van nog geen km heb ik een uur gedaan. Gare kutstad, beter houden ze het ergens anders.


Ze zijn bezig met het regelen van een nieuwe locatie, in de "buitenwijken" van utrecht die beter bereikbaar zijn...;)
 
Originally posted by Bart
Ik stond anders op de a12 voor afrit 17 al in de file om half 1.Over een stuk van nog geen km heb ik een uur gedaan. Gare kutstad, beter houden ze het ergens anders.

Je moet ook met OV gaan ;).

Ik ben vorig jaar met een panda geweest, dat was niet echt geweldig (wel goedkoper).
 
Originally posted by Fireblader1
Is maar goed dat dat soort mensen niet gaan :) 8P

Ben donderdag geweest, aardig leuke dingen zien staan :)
Bij de stand van Malossi lag niets boeiends alleen de nieuwe speed voor pia, waneer die voor mina uitkwam wisten ze nog niet maar in de buurt van eindezomer 2004.

Dat was de Speed van 2003 gewoon ;) die 2004 kwam soort van deze week uit vertelde hij.. mina wisten ze idd niet stelletje klonten:|
Die gasten van malossi snapte het leven soort van niet...
Ze wisten egt niet waar ze het over hadden
ze wisten bijvoorbeeld niet eens wat de eprom was e.d. |(
maja dat krijg je met vertegenwoordigers....
verder was het wel een Woeste beurs stonden echt mooie dingetjes! maar I love hayabusa :~ :~ :W
 
Originally posted by wanksta1
ik vind de hayabusa lelijk

geef mij maar een susuki gsx 600 of toch nog de r6 deze rijden gewoon lekker en zijn licht

ik vind jou lelijk :D
haha nee geintje! maar de gsx 1000 vind ik dan wel veel woester!! je zag daar bijna alleen maar r1's de agusta is ook behoorlijk geil ze hadden daar die special ( zilver met blauw ) die is behoorlijk VET!:~
 
Ik wil een Husky ofzo....
Eigenlijk een Honda NR750 :p.

Mnee, ik wil iets goedkoops als 1e motor.
Ga morgen maar eens kijken of ik nog iets leuks tegenkom (zal wel niet).
Maar een rugprotector moet ik nog wel hebben eigenlijk.
En misschien een cheap extra leren pak in het paars ofzo, als het maar goedkoop is.
 
Originally posted by 4x2

Maar een rugprotector moet ik nog wel hebben eigenlijk.
En misschien een cheap extra leren pak in het paars ofzo, als het maar goedkoop is. [/B]

Rugprotectors lager er al vanaf 50 Euro, lederen pakken gooien ze je helemaal dood mee, de een nog goedkoper dan de ander.

Ik vond het dit keer niet zo'n geweldige beurs.
Te druk en onoverzichtelijker dan voorgaande jaren.
Binnenplaats vond ik te klein voor de stunts van Arjan van Zweden en AC Farias. (de omroeper op de binnenplaats wist niet eens tevertellen wie AC Farias was, laat staan dat hij kan vertellen wat deze man allemaal kan en doet)
 
k ga morgen helpen onze stand af te bouwen (motoport den haag)
voor de rest moest ik de hele week in de werkplaats staan.

dus ik heb niet veel van de beurs mee kunnen maken... :(

maar de YZF-R1 2004 die ik vandaag heb opgebouwd maakte het weer goed (een beetje)
 
k zou eigenlijk nog foto's plaatsen, maar me computer is op dit moment kapot :| dus zal ik et efftjes moeten uistellen...
 
Back
Top