DanceTrend
]»['SPC']«[
Ik ben er ook! :W inc. digicam
Originally posted by sr racing team
Ik ben vandaag even wezen kijken, ik vond het wel leuk, vooral dat stuntteam was wel grappig !
P.S. @ driek3k : Ik heb de hagon stand niet gezien, welke hal stonden jullie, 12 ofzo ???
Originally posted by sr racing team
druk ???? ik ben om 14.00 terug gereden en was eg nie druk hoorz.....
Originally posted by Jasper
ik ga niet, lijkt steeds meer een verkapte rommelmarkt met al die overjarige troep
Originally posted by Bart
Ik stond anders op de a12 voor afrit 17 al in de file om half 1.Over een stuk van nog geen km heb ik een uur gedaan. Gare kutstad, beter houden ze het ergens anders.
Originally posted by Bart
Ik stond anders op de a12 voor afrit 17 al in de file om half 1.Over een stuk van nog geen km heb ik een uur gedaan. Gare kutstad, beter houden ze het ergens anders.
Voor scooterliefhebber was er 1 malossi stand, waar maat van me actie van de dag had: Met ze Polini Evo cilinder bij de malossi stand vragen of ie nog bruikbaar was [/B]
Originally posted by Fireblader1
Is maar goed dat dat soort mensen niet gaan 8P
Ben donderdag geweest, aardig leuke dingen zien staan
Bij de stand van Malossi lag niets boeiends alleen de nieuwe speed voor pia, waneer die voor mina uitkwam wisten ze nog niet maar in de buurt van eindezomer 2004.
Originally posted by wanksta1
ik vind de hayabusa lelijk
geef mij maar een susuki gsx 600 of toch nog de r6 deze rijden gewoon lekker en zijn licht
Originally posted by 4x2
Maar een rugprotector moet ik nog wel hebben eigenlijk.
En misschien een cheap extra leren pak in het paars ofzo, als het maar goedkoop is. [/B]