Motorbeurs utrecht , Wie gaat ,en wanneer ?

Ik ben ook net terug. Was wel leuke beurs. Nog een paar handschoenen op de kop getikt voor een mooie prijs ook..
Nog heel even Bas, Kenny en Femke gemeet + nog iemand die ik niet kende?

Stand was op een goede locatie in ieder geval ;)
 
Ik was dr ook..

Liep langs de stand, maar was druk.. Daarnaast liep ik met een hoop gekochte zooi, dus wilde snel naar huis.

Jammer dat de racers weggemoffeld stonden, en de projecten voorop stonden. Weinig reclame voor de sbo dus :(.

Van wie is/was die malossi-zip?
 
was er ook nog ff!! zippies van johan en twan zagen er mooi uit!!
nog ff met freezer staan praten (volgens mij) :p
 
hoi

ik ga morgen met mijn gf en vader...
we gaan om half 1 weg
en zijn er dan denk half 2 oid.

weet iemand wat het standnummer is van t forum???? hal 9 iig

mvg
frank
 
als ik het goed onthouden heb:
09a.030

Maar bij aankomst krijg je ook een programmaboekje waarin alle stands vermeld staan.

DG SF2 said:
Wie was jij dan?? Ik was er inderdaad, wit shit aan. Heb een aantal scootertuning.net shirtjes gezien. Je hebt wel gelijk over de Dragracer, kutpositie waar hij stond. Toen ik daaraan kwam lopen een dikke drukte, dus ik dacht dat zit wel goed,... stond er echt niemand naar de Dragster te kijken maar naar een filmpje iets verderop :X

Wij zaten in de tent op het moment dat jij voorbij kwam, met zwarte st.net polo's, jij had een wit st.net shirt aan zker?
 
Manta said:
Wij zaten in de tent op het moment dat jij voorbij kwam, met zwarte st.net polo's, jij had een wit st.net shirt aan zker?

Heb idd wel 2 jongens gezien, maar verder niet bij nagedacht. Zal me de volgende keer ff voorstellen ;)
 
ik ben vrijdag geweest was wel leuk maar ik von t tegenvallen ik had veel meer van scooters enzo verwacht maar er stond niets..

eigenlijk was ik benieuwd naar de nieuwe rs 125 maar die stond er niet..:(
was jammer maar wel veels moois gezien:p
 
DG SF2 said:
Toen ik daaraan kwam lopen een dikke drukte, dus ik dacht dat zit wel goed,... stond er echt niemand naar de Dragster te kijken maar naar een filmpje iets verderop :X

Nou toen ik er was stond er nog zeker 15 man naar de dragster te kijken. Hoop oeh en geaah. Ik vond het een erg vette beurs...wel weinig mooie stands van motorfabrikanten en veel meer 2e hands/verkoop. Maarja ben de motorrai gewend.
 
NeoGeniX said:
Nou toen ik er was stond er nog zeker 15 man naar de dragster te kijken. Hoop oeh en geaah. Ik vond het een erg vette beurs...wel weinig mooie stands van motorfabrikanten en veel meer 2e hands/verkoop. Maarja ben de motorrai gewend.
Dan ben je lang niet geweest Roderik ;)
 
zo , ben ook ff dagje geweest , met Twan , slome , kenny , Yrjo en de sobw luitjes daar gesproken , verder nog ff paar handschoentjes gekocht :)

was wel veel te zien alleen jammer dat het zaterdag zo druk was , en ook file heen en kleine file terug , en nog verkeerd gereden :p ,mja blijft leuk haha...\

was leuk om ff rond te kijken , en vooral om ff paar luitjes te meten :)

en weet nu ook wie tim is (thunderracing), alleen gezien niet gesproken.

wanneer was freezer er dan? die had ik wel graag irl willen ontmoeten..
 
nou word over een half uur op gehaald en dan richting utrecht ben te herkennen aan zwarte st.net trui en blauwe spijkerbroek dus mensen die me willen meeting (zullen er weinig zijn IMO:p) je weet me te vinden
 
*********** krijg ik van men pa te horen dat we niet meer heen gaan. Omdat ik hem niet op tijd datums had gegeven.... Terwijl ik deze datums in mijn mobiel had gezet en men pa 2 weken geleden al had laten zien. Nu kan ik die dragster van jos nog nooit in het echt zien :(:(:(
 
idd , hij zal wel op verschillende meetings etc. gaan verschijnen dus de kans dat je m niet weer ziet lijkt mij klein ;)

je zou ook met de trein kunnen gaan ...
 
Back
Top