Motorbeurs utrecht , Wie gaat ,en wanneer ?

Ik weet nog steeds niet wanneer wij gaan. Ik hoop toch echt morgen. Vandaag wordt niets omdat ik deze hele week toetsweek had en men vader moet werken. Dus morgen of overmorgen maar we gaan er wel heen :). (kut digicam halen anders geen jos foto's....)
Heb nog nooit een enkele member in het echt gezien :P.
 
Ik doe ook mn witte ST.net Polo aan :+ Kan je niet in de kast laten hangen nu ;). Heb tot nu toe bijna alleen maar goede dingen gehoord over de beurs dus ik ben benieuwd, tot vanmiddag
 
Gister geweest, ben daar ook blij om. Was al aardig druk dus ik wil niet weten hoe het zaterdag en zondag is x| Ook was het groter dan ik had verwacht.
Veel leuke fietsen gezien. Was zeker geslaagd.
 
Was ook gisteren gewist, sorry Inne volgende keer zal k me voorstellen :p
Qua drukte vond k het eigenlijk precies goed en st.net tent vond k er wel cool uitzien :)
Maaruh, verw8 nu wel pics natuurlijk omdat er donderdag niet gestript is ;)
 
Razma said:
ik kreeg net telefoon van Kenny... het striptease meisje zou er goed uit zien 8P


tering hey :~ die zag er zkr goed uit +ralf+ :winner:
Maargoed we zijn net terug, was echt super vet. Weinig members gespot :X maar volgens mij wel DG SF2 gespot.
Verder zaten wij hele middag in de scootertuning.net tent +ralf+ was zeer gezellig met kenny/broertje, en de muziek was goed bij de tent :) en de GoFast blikjes smaakten prima :p.

Verder veel mooie en dure dingen gezien :)
 
Last edited:
Het ziet ernaar uit dat ik niet ga komen aangezien iedereen die meeging heeft afgezegd :( Nouja, dan maar ergens anders Alpinestar GP handschoenen op de kop tikken :P Voor de rest ben ik toch al voorzien :)
 
@ inne.

het bord waar de tijd op staat wanneer strip act begint, zijn mooie letters ;) :P



Vond btw jammer dat drag racer van jos dijkman niet bij st.net tent stond. :(
Hij viel echt in het niets bij de silkoline tent. :X
 
Last edited:
dragsterlover said:
@ inne.

het bord waar de tijd op staat wanneer strip act begint, zijn mooie letters ;) :P



Vond btw jammer dat drag racer van jos dijkman niet bij st.net tent stond. :(
Hij viel echt in het niets bij de silkoline tent. :X

Wie was jij dan?? Ik was er inderdaad, wit shit aan. Heb een aantal scootertuning.net shirtjes gezien. Je hebt wel gelijk over de Dragracer, kutpositie waar hij stond. Toen ik daaraan kwam lopen een dikke drukte, dus ik dacht dat zit wel goed,... stond er echt niemand naar de Dragster te kijken maar naar een filmpje iets verderop :X
 
gistere ook geweest, von het wel vet. jammer dat er weinig scooters te vinden waren, behalve sobw, scotertuning.net en die 2 special paint scoots dan. ik had de nieuwe rs125 en de gpr125 enzo ook wel verwacht maja. was geslaagde dag :)
 
Back
Top