Motorbeurs Utrecht

Razma

Well-Known Member
Iemand al geweest ???

ben gisteren even gaan kijken... maar één scooter en een paar motorscooters...

Op motorgebied wel wat leuks en veel vetter dan de RAI in elk geval... hoop accessoires en kleding (leuke helmaanbiedingen)

parkeren met auto: 10 euro :(
 
Advertisement - register to remove this

motorscooter is ook geen echte motor (ohoh, hier krijg ik problemen mee :rolleyes: )
mjah, die beurs is leuk als je wat spulletjes nodig hebt qua kleding/helmen/bandjes enzow......
 
Ben gister geweest was erg leuk en groot.
Heb maar 2 scoots gezien waarvan wel een mooie nrg en paar mooie streetfighters en een stand met hele mooie v-maxjes.
Jammer genoeg haast alles zware motors en niks voor mijn portemonee.
 
de meest foute RS250 van de hele beurs...
foute_rs.jpg
 
Ben ook donderdag geweest inne!

Opzich leuke beurs, alleen wel als je iets moet kopen...
De `rossi` in de hal was grappig..... de motoguzzi`playboy` dames ook :). De rest.....belachelijk veel yamaha R1 (de ouweblauwe) tweedehandsjes.... en ook veel RSV mille`s

2 erg leuke Bimota`s gezien (niet te betalen)

Voor mij interressant?... Ducati 900 ss (laatste model)
3999,- En een Zwart/Grijs Alpinestars pak @ goedhart...
en de daarbij horende boots. Trouwens veel `foute` pakken ook daarzo...echt uit `90 ofzo... paars-zwart-groen...en beter kijk je niet naar de gebruikte pakken........

Maar eerst motor rijbewijs.....als ik die heb dan is het plotseling nog interressanter op de Motobeurs....

Sobw.......
`stand` van 3 bij 3, 2 stoelen de LUVRO sr, en een sjeez op een tv gedraaid....

Maar niet getreurd.....er waren lompere stands...zelfs een waar ze nog mee moeste beginne..:)

Ook stand van braking.....mooi spul voor motor...


Tinne
 
ben net ff geweest, leuk voor als een motor, pak of helm ofsow wil kopen ofosw, veel goedkope dingen. verder wel leuk dat de fiets van jaque er stond(en die van rossi was ook wel aardig) en die ouwe v2 van jurgen en nog wat superbikes enzo.
 
motorbeurs was vet! en supergoedkoop!

werd alleen doodziek van die wijven met dat spaargezeik!:(
die ken je echt met geen mogelijkheid wijsmaken dat je geen interesse heb, ze bleven ons gewoon tot 4 keer toe lastigvallen met hun mooie praatjes. stelletje breezahsl*tten!
 
Originally posted by robbepop
motorbeurs was vet! en supergoedkoop!

werd alleen doodziek van die wijven met dat spaargezeik!:(
die ken je echt met geen mogelijkheid wijsmaken dat je geen interesse heb, ze bleven ons gewoon tot 4 keer toe lastigvallen met hun mooie praatjes. stelletje breezahsl*tten!

hahaha... daar achterin bij die trailer?
 
Back
Top