Wanneer stop jij met scooters?

Originally posted by Hessman
Ik ga er nog mee door tot volgend jaar zomer waarschijnlijk, ligt eraan hoe goed ik kan autorijden :p..
Zo niet, Dan alle grote meetings nog een keer meemaken, kijken wat mn nrg gaat opleveren op de bank..

er lang mee doorgaan niet, ga dan nog liever op motors rijden als ik wil blazen op 2 wielen :)

En De minimeeting natuurlijk;)
 
Originally posted by Hessman
Ik ga er nog mee door tot volgend jaar zomer waarschijnlijk, ligt eraan hoe goed ik kan autorijden :p..
Zo niet, Dan alle grote meetings nog een keer meemaken, kijken wat mn nrg gaat opleveren op de bank..

er lang mee doorgaan niet, ga dan nog liever op motors rijden als ik wil blazen op 2 wielen :)
Echt te ernstig voor woorden jij. Het ding loopt nog nieteens, ik voel een soort van Estolan verhaal aankomen.
Valt me een beetje van je tegen brako.
 
Originally posted by RunnerX@irc
jammer, maar ik ben al aan het afkicken van scooters.
heb m'n scoot nog maar moet snel verkocht worden(geld).
nu rijd ik honda cb 500s
M4110011.jpg

toch zal ik eens ik vast werk heb enzo,geld heb,aleen woon(nu appartement garageloos)...
waarschijnlijk terug een scooter kopen, en als project gebruiken om een heftig ding van te maken.
want ondanks me moto, mis ik m'n runner heel fel:'(
:)

toffe poster aan de muur :)
 
Ik blijf lekker doorgaan, met niet te hoog tempo. dan blijft het leuk. Als m'n cilinder binnenkort weer een wand heeft is het motorisch iig eindelijk een beetje op orde aan het komen. Dan kan ik weer lekker verder aan de uiterlijke afwerking (nieuw/ander subframe voor zitje, en allu voetsteuntjes/rem/schakel setje).
 
Originally posted by JaapD
Ik ben 18 en heb rijbewijs + oto :p Ben ik dan helemaal goed :rolleyes: 8)

Op mn 18e auto- en motorrijbewijs. Ook een motor gekocht en een auto die ik mocht gebruiken. Ideaal :p


Mgoed, serieus met scooters beginnen doe ik niet meer. Ten eerste omdat een snelle scooter veel te duur is. Ten tweede omdat we weinig ruimte in de garage hebben. Wat wel een keer zou kunnen is dat ik een poegje fix en mee doe aan jubbega, maar dat zal nooit meer een lang lopend project worden.
 
Back
Top