Wanneer stop jij met scooters?

Ben nu 19 heb me autorijbewijs al een tijdje, auto voor de deur, en heb net een zipje gekocht om te sleutelen en sprints, dus ik zit er weer volop in!!! And i love it!
 
ben al ongeveer een anderhalf jaar gestopt met scooters... ik ben nog wel met tweewielers bezig...-->motorcross... ben nu net 18 en bezig met sjeezbewijs
 
Originally posted by Schilpedinges
Komt wel goed.
Even een stukje SH laten herleven
Kijken of er ook nog wat te redden valt aan de renner van Pim

Daar hebben wij nog aardig wat van overgenomen destijds :)
 
ik zit momenteel erg tegen (tijdelijk) stoppen met scooters aan te hikken. mn scoot ligt al 2,5 maand in de schuur, tot het laatste boutje uit elkaar gehaald.
nu ben ik bezig met mn rijbewijs, ws volgende maand afrijden. aangezien veel vrienden van mij bezig zijn met auto's enz, zit ik mezelf af te vragen of ik niet beter mn scooter kan verkopen en een oto kopen.

maarja, eerst maar ff alle voordelen en nadelen tegen elkaar afwegen...
 
Ben net 5 maanden geleden begonnen en het is prachtig....over 2 maanden is me scooter af. Dan ff kijken of het al dat geld wel waard is...;). De maand daarop lachgas...
 
Ik heb mijn scoot nog wel als handig vervoermiddel op dit moment.
Als het legaal zou zijn om met een vette setup te rijden, dan wist ik het wel weer! Maar ik ben nu 3 keer gepakt, en mag blij zijn dat ik dat ding nog heb. Ik ben dus maar begonnen met mijn motorrijbewijs, omdat ik absoluut wil blijven rijden op 'iets leuks'.
Als ik mijn motorrijbewijs heb zie ik wel weer verder! Waarschijnlijk verkoop ik mijn scoot dan en ga keihard sparen voor een leuke motor!
 
ik ben nu pas 14 , Ben alweer een tijdje aan het prustsen aan scooters en ben echt niet vanplan om er mee te stoppen !
Ook vind ik het echt jammer dat een paar gasten van 't forum ermee gestopt zijn of ermee willen stoppen :(.
latersss
 
Ben al zo vaak van plan geweest om te stoppen, heb nu al 2 jaar lang een zipsp in de garage en op zolder liggen en ik ga er nu binnenkort eindelijk maar weer eens aan verder.

Wanneer het dingetje in elkaar zit ga ik er van de zomer lekker mee naar meetings knallen en gebruik ik hem om mee naar het terras te racen8)

En Wanneer ik hem weg doe?

als ik zin heb....
 
Ben gelukkig al een tijd terug gestopt. Als ik in mn midlife crisis zit ga ik weer verder...Voorlopig kan ik dat gestress niet meer aan mn kop hebben. Heb al stress genoeg van mn werk :)
 
scooters...benk al mee gestopt...

brommers....still in it...

Maar zodra de overstap naar Motors is geweest zit het brommer.scooter tijdperk er voor mij op!

twas leuK!:'(
 
Originally posted by Arne
Ben gelukkig al een tijd terug gestopt. Als ik in mn midlife crisis zit ga ik weer verder...Voorlopig kan ik dat gestress niet meer aan mn kop hebben. Heb al stress genoeg van mn werk :)

Mietje.
Gezien jou levensverwachting, en die van ander niet nader te noemen personen :rolleyes: ,
zit jij al in je mid-life. Snel weer een brommertie kopen dan
 
Back
Top