Wanneer is het weer luilak? En wat gaan we doen?

hier in nieuwkoop :p gaan we altijd met een groep van 20/30 scooters en brommers door de wijken heen scheuren zonder demper.

meer eigenlijk niet, dur wordt nooit wat gesloopt of "vies" gemaakt ofzo, tis gewoon een gezellige nacht met zun alle.
 
Hier is het meestal alleen eieren die gegooid worden, kaarsvet & zeep op de ramen noem et maar op.. wordt meestal nix gesloopt alleen beetje het ergste is het eieren gooie op andere mensen.
 
Originally posted by Area'tje
hier in nieuwkoop :p gaan we altijd met een groep van 20/30 scooters en brommers door de wijken heen scheuren zonder demper.

meer eigenlijk niet, dur wordt nooit wat gesloopt of "vies" gemaakt ofzo, tis gewoon een gezellige nacht met zun alle.


Jah idd dat doen wij ook:W
Niet slopen ed, das nie leuk ey
 
Vorig jaar hebben die klootzakken onze auto zitten besmeuren met tandpasta, weetje hoe erg dat je lak beschadigt:(

MJa, moeder betrapte ze+ wijk agent .

Resultaat: dagdag spaargeld:)
 
hier is het zoveel mogelijk tering herry maken en dikke muziek draaien in een woonwijk tot laat in de nacht maar hier moeten de wouten het alyijd weer verzieken zielige lui maar wanneer het was weet ik niet meer was beetje dronken
 
een dumbel gebruikt men om hun armen te trainen als ik het niet verkeerd heb..
het is zo'n staaf met aan beide kanten 2 gewichten (schijfen)
welke je dan op en neer moet gaan halen in allerlei posities om je spierballen te trainen:S

toch?
 
Luilak is voor kkkoters die nix beters te doen hebben, ik ga iig met vrienden bij onze huizen in de buurt hangen, om koters in de kraag te vatten ;) })
 
kom ik bvandaag buiten hebben die idioten 6 eieren over de porche carera2 cabrio van me buurman gegooid

krijg je dus noooit meer uit het doek
 
Bij de jaarlijkse luilakviering zijn in de Noord-Hollandse regio Kennemerland enkele tientallen kinderen en jongeren opgepakt. Dat meldt de politie. Bij luilak, traditioneel de nacht van vrijdag op zaterdag voor Pinksteren, trekken jongeren door de straten om zoveel mogelijk lawaai te maken.

In de praktijk leidt de viering echter steeds meer tot vandalisme. Auto's worden bekrast, woningen besmeurd, ruiten ingegooid, brandjes gesticht en vuurwerk afgestoken. Volgens de politie werden sommige slachtoffers bewust opgezocht om 'oude rekeningen te vereffenen'. Ouders van de opgepakte vandalen zouden zich doorgaans nauwelijks druk maken over de vernielingen. Tijdens de luilaknacht zijn grote hoeveelheden boter, eieren, curry, ketchup, mayonaise, mosterd, tandpasta en andere smurrie in beslag genomen.
 
Back
Top