Wanneer stop jij met scooters?

Ik twijfel soms ook wel...

Als je soms bankafschriften ziet denk je 'jezus, waar ben je mee bezig man! 8P '
Mja, heb de rommel eindelijk in elkaar, nu moet het nog lekker lopen.. gaat het niet hard genoeg= zooi verkopen en dan stoppen of brutere zooi kopen
:rolleyes:

Mgoed, eric met je dr70 was ik ook gestopt :P

tog wel zonde hoor als je zoveel lui ziet die gaan stoppen... :|
ik ben echt niet van plan om ooit te stoppen... kword in juni 18 en dan moet me scoot tog wel tot het uiterste opgefokt zijn... dan duurd het hoop ik nog heeeell erg lang voordat het gaat vervelen...:) gelukkig komen er elke keer weer spulletjes waardoor het een stukje leuker word:D

kword later gewoon zo'n oud mannetje die net als nu met ze grijze baardje op ze oude kreidler rijd.... ik dan op me aerox 8P8P8P

Mja heb er zelf ook al veel over nagedacht om te stoppen en soms stond mijn besluit "vast".

Ik rij nu al 5 jaar auto en in het begin stond mijn tph50cc maar gewoon langs de kant maar na een tijdje ging het toch maar ECHT weer kriebelen. Toen de 50cc een beetje "gerestaureerd" met yasuni enz maar toen bekroop de "angst" me om gepakt te worden. Gewoon niet leuk als je gaat rijden voor de fun en DAN gepakt wordt...

Was eerst aan't uitkijken voor een vespa 125cc maar is dan toch via Razma (:*) een gare typhoon 125cc geworden. Dat combineert gewoon lekker een "motor" met een scooterpassie. Je mag er legaal op rijden dus daarom besloot ik om er een project van te maken en wat geld in te investeren.
Mijn grootste probleem was dat ik het zonde vond / vind dat je +-3.000€ investeert in een scooter die alleen maar in de schuur staat en maar buitenkomt als er een meeting is terwijl je dan NOG moet oppassen voor n00bs die de boel onveilig maken.

Zowat de reden waarom Bart zijn NRG heeft weggedaan. Gelukkig kan ik nog met mijn ding op de weg anders had ie ook al vlug weg geweest.

Binnekort ga ik samenwonen en daar is geen plaats voor de tph125cc maar wegdoen kan ik niet. Dus hij blijft lekker bij mijn ouders staan en dan gaan Heidi en ik af en toe is langs om de scoot uit te laten :p

Mijn stop datum staat op hemelvaartsdag volgend jaar (Jubbega dus:P).. Ik wil dan 125cc crosser of SuperMotard project gaan doen:).. Maarja dat zien we tegen die tijd wel, misschien ga ik ook nog wel langer door.. Lely 04 en zo ;)

Ik ben nu ook een half jaartje 18 en zit in het zelfde dillema iedereen vind dat ik volwassener moet worden. IVM mijn studie is er geen tijd voor rijbewijs dat doe ik wel ergens in een vakantie. Maar ik heb dus 1 project en die blijft nog een tijdje. 1 runner is niet in de verkoop en de andere runner ga ik opknappen en tijdelijk oprijden tot rijbewijs.

ik denk dat ik binnekort toch me zip verkoop .ik heb al vaak lopen twijfelen en dan dacht ik , mja ga wel verder. maar nu ben ik er bvb weer kei zat van omdat niks goed wil gaan.ik ga em nu standaard maken (uiterlijk) en dan serieus proberen te verkopen.

Ik wil de NRG ooknie wegdoen, maar er gaat in elk geval geen veel geld meer heen.

Zolang het kan, blijft ie...

Wat Karoshi zegt, zou ik ook graag willen, dus gewoon motorkenteken, zodat je geen gezeik heb.

mn zusje heeft dit jaar mn sr ook overgenomen dus kon m niet meer opfokken.
dus maar een goedkoop afgeracht scootertje gekocht
om die dan helemaal op te fokken. rijbewijs ben ik ook mee bezig dus.........

Originally posted by Mark
Mgoed, eric met je dr70 was ik ook gestopt :P

Dat is de grootste reden waarom ik scooters nog zo leuk vind
betapiep.jpg

Liev en schattig :love: met de Betapijp knallen gaat toch wel leuk :*

Back