Wat gaan we doe met Koninginnedag?

RemcoV said:
Ze heeft et dus over die sjonny's die allemaal bij elkaar gaan komen.

Lekker op de rollerbank +ralf+
Ja ok, ik ben r ook gewoon incl. scooter, maar ik bedoelde dat ze je moeilijk kunnen verbieden om daar naar toe te komen. Rollerbank wordt nog gezellig dan 8P
 
Kga mrge Heel vroeg , Same met een vriend van mij bij mij achterop de scooter :p van Wijchen naar zeewolde rijde.... :) daar ga ik maar ff kijke hoe stamp vol het is! En zondag boek ik hem weer terug naar huis

OOoii!
 
Mechanic said:
Ja ok, ik ben r ook gewoon incl. scooter, maar ik bedoelde dat ze je moeilijk kunnen verbieden om daar naar toe te komen. Rollerbank wordt nog gezellig dan 8P
Goed, ben dus net terug van het grote ochtendspektakel :+ Kreeg al n boete omdat ik te vroeg zonder uitlaat reed, dus dat is een heerlijk begin om 5 uur. Vervolgens ff gewacht, nog wat gereden, naar N'dorp waar iedereen al weg was. Veeeel mensen waren op een privé terrein van een van de mensen, de opslag van een hoveniersbedrijf.

Overal trouwens volop veel politie, velen waren relaxed en observerende taak en sommigen wat minder zeg maar :rolleyes: Op de terugweg is mn scooter nog omgesodemietert in het busje, dus mijn Koninginnedag kan al niet meer op :X :'(
 
Mechanic said:
Volgens mij is Inne morgen pas jarig :p Koninginnedag is een dag eerder he dit jaar :winner:

Had mezelf al editted,,, beetje de weg kwijt :D. doordat het koningINNEdag een dag eerder is.
 
gisteren avond amsterdam geweest vond het niet zo geweldig was koud man!

zit nu op appartement bij panemakade en zo maar eens naar museumplein

TIESTO 8)
 
Mechanic said:
Goed, ben dus net terug van het grote ochtendspektakel :+ Kreeg al n boete omdat ik te vroeg zonder uitlaat reed, dus dat is een heerlijk begin om 5 uur. Vervolgens ff gewacht, nog wat gereden, naar N'dorp waar iedereen al weg was. Veeeel mensen waren op een privé terrein van een van de mensen, de opslag van een hoveniersbedrijf.

Overal trouwens volop veel politie, velen waren relaxed en observerende taak en sommigen wat minder zeg maar :rolleyes: Op de terugweg is mn scooter nog omgesodemietert in het busje, dus mijn Koninginnedag kan al niet meer op :X :'(

Owned :X Ik heb je niet meer gezien.. maar je scooter was in beslag genomen? Gaat ook nergens over dan! En nu schade?
 
Back
Top