Wat gaan we doe met Koninginnedag?

Ben voorgaande 2 jaar naar arnhem geweest, altijd dolle boel daar, net buiten het centrum 10 bier halen voor 10 euro en dan goed lam terug de trein in aan het eind van de dag.

Alleen dit jaar denk ik niet dat ik de rest mee krijg, maar vond het altijd erg leuk. Maar nogmaals de vraag: Hoe is utrecht?
 
Ik moet dus werken met Koniginnenacht. Als ik 's ochtends naar huis wil met de auto kan dat niet. Noord en hele centrum is afgezet, ook een groot deel van zuid waar ik woon. Moet dus ergens buiten die zone parkeren en dan met een pendelbus zo dicht mogelijk bij huis zien te komen:X Kan ik 's middags na 14.00 uur mn auto weer ophalen. Ze verwachten nogal een drukte, schijnt dat de Koningin en possé hier op bezoek komt:mad:
 
Mechanic said:
Het is gewoon openbare weg daar hoor, als ik naar autotrek wil kijken mag ik dat gewoon doen :rolleyes:

Ze heeft et dus over die sjonny's die allemaal bij elkaar gaan komen.

Lekker op de rollerbank +ralf+
 
ik moet zaterdag werken van half 9 tot half 5.... enals het druk wordt (wat het waarschijnlijk wel wordt) vast nog tot later :|
 
dunno, denks vuurwerk kijken opd e doorsteek van 10 tot 11 op koninginnennacht.. maar daarvoor eerst van 2 tot half 10 werken:7 :(

zaterdag lekker scooteren als t goed weertje is:D
 
Back
Top