Wat gaan we doe met Koninginnedag?

Grunn blijkbaar!
Vriend van me geeft weer us een huisfeest en draait dan voor op straat. Best tof 8)

(In de straat bij de MediaMarkt)
 
Overdag zeker GEEN Amsterdam..veels te druk je kan helemaal niks dan. Als je drinken haalt kan je het niet eens opdrinke of het ligt al op de grond leuk joh +ralf+ :+ Wel koninginnenacht in A'dam denk8)
 
Q-night in Amsterdam, Q-day in me bed:p Misschien een uurtje naar m'n ouwe dorpie :+ En 's avonds werken 8P (tegen 100% :|)
 
'snachts keihard los gaan in de plaatselijke sporthal waar jaarlijks een feest word gegeven en overdag waarschijnlijk uitslapen, chille en misschien ff rondje boeken:D
 
Radio 538 organiseert dit jaar opnieuw het allergrootste Koninginnedagspektakel van Nederland op het Museumplein in Amsterdam. Op zaterdag 29 april verzorgen van 12:00 tot 22:00 uur grote nationale en internationale artiesten hét Koninginnedagfeest van Radio 538. De artiesten die op het podium optreden, zijn onder andere Racoon, I.O.S., Ali B & Yes-R, Elize, en The Opposites.

Vorig jaar trok het Museumplein volgens de officiële metingen over de hele dag genomen maar liefst 2300.000 enthousiaste feestgangers! Ook dit jaar wordt weer een enorm aantal bezoekers verwacht. De presentatie van het Koninginnedagevent is in handen van de 538-jocks. De hele dag wordt live uitgezonden op Radio 538. Ook dit jaar is het complete Museumplein van Radio 538!


Line-up
Omschrijving

Tiësto
Jamie Cullum
Di-rect
IOS
Raffaëla
Simon Webbe
Ali B. & Yes-R.
De Toppers (Froger, Joling en Gordon)
Racoon
Jan Smit
Elize
Anouk
Lasgo
Wolter Kroes
The Postman
Akcent
Ian van Dahl
G-Spott
Roy Gates
First Impression
D-Ground ft. Meo
Clea
Brace
Lange Frans en Baas B
Het Feestteam
The Opposites
DJ Jean
Clouseau
Gebroeders Ko



Lijkt me duidelijk
 
Back
Top