Wat gaan we doe met Koninginnedag?

InsaneMalebrain said:
De koningin komt hier op bezoek, maar of je daar nou zo blij mee moet zijn :X
Ik blijf nog ff voor Maxima :p En daarna ga we naar Amsterdam (als we er nog in komen tenminste :rolleyes: )

KOMT maxima in Zeewolde:O , LOl Zorg dan ook wel dat ik in zeewolde ben gelijk weer ff me boot int water doen en weer ff Vare:D
 
Koninginnenacht werken, paar uurtjes slapen en dan overdag in Schiedam rondhangen, bier drinken 8)
In de avond zal het wel op hetzelfde uitdraaien.:)
 
Nylez said:
Vorig jaar trok het Museumplein volgens de officiële metingen over de hele dag genomen maar liefst 2300.000 enthousiaste feestgangers! Ook dit jaar

Klopt dat getal? 2.3 miljoen feestgangers in A'dam :D
 
Ruben said:
Klopt dat getal? 2.3 miljoen feestgangers in A'dam :D
lijkt mij 230.000.. alleen t is echt een "we pleuren er maar wat neer" feest volgens mij aan die line up te zien..:P

ik ga denk gewoon beetje rondlopen hier en af en toe biertje meepakken *D
sávonds zien we wel weer:+
 
vorige jaar op museumplein getapt via school bij 538! Fakkin mooie ervaring:D....Tijdens de Nach gewoon hier in denhaag ergens in een goot liggen zuipen ofzo:P...koninginnedag laat ik me verrassen dit jaar:D
 
Ik kan het programme niet echt vinden voor utrecht, iemand die mij iets kan vertellen (uit ervaring) over koninginnedag in die stad? Kun je nog lekker op straat rondlopen en bieren (10 bier voor 10 euro ofzo)?
 
ik ga in ieder geval ff klaaswaal checke dr zal vast wel iets komen..
illegaal of niet..
en 's middags naar boulevard of dance in Dordrecht.
 
klinkt mischien stom, maar is koninginnenacht van vrijdag op zaterdag of zaterdag/zondag

vrijdagavond kan ik het niet bont maken, en zaterdag overdag ook niet namelijk :(
 
Back
Top