Koninginnedag 2004

Originally posted by Sjoerd
Wat zou jij doen dan? In Arnhem in een steegje gaan zitten janken ofzo?

Ik zou me dan ook een partij pissed worden, en hoop velen met mij zodat we op kruistoch kunnen gaan ofzo.

Dat vind ik nou zo triest eh, ''op kruistocht gaan'' kom op zeg, in welke eeuw leef jij?
Meteen is elk bruin ventje meteen weer de boosdoenert en blablabla.
Denk je nou echt dat mensen dat uit vrije wil doen zoon gebouw opblazen ofzo? Man kom op zeg, die mensen zijn toch allemaal gehersenspoeld :|

En nee, ik ga niet zitten janken in arnhem :D :P 8P
 
Ach stap uit dat boerendrop en ga je is begeven in een stad. Ik weet zeker dat hier in ede de marokkanen bij een dergelijke aanslag weer staan te dansen op straat (net als bij 11-09)
 
Heel Eindhoven is goed bezig. Koninginnenacht is er op het Stationsplein altijd een grote feesttent met optredens en biertenten enzo...
Maar wij gaan weer gewoon naar het Stratumseind, daar is zeker wat te beleven...
 
Originally posted by Sjoerd
Ach stap uit dat boerendrop en ga je is begeven in een stad. Ik weet zeker dat hier in ede de marokkanen bij een dergelijke aanslag weer staan te dansen op straat (net als bij 11-09)

Sjoerd doe geen moeite, dat soort mensen is niet om te lullen.
Ik weet precies wat je bedoeld :)
 
30 april Queensday Rave op de Bleek in Doetinchem
Tijd: 1300 - 1800 uur
Entree: Gratis
DJ'z:
Mad
Zemtec
Ckaos
Ralph May
Mario Rizio

Dress 2 Rlx :W

Word wel weer feestje denks 8)
 
Bij mij zal het wel niet veel worden....me enkel is maandag door de midden getrapt:| ... Dus ik loop nu op krukken!

Niet in de stad rondzwerven...en teveel zuipen, en krukken is ook geen goede combi:P

Als het weer een btje mee zit gak wel hele dag op het terras hangen of op de boulevard!:) (maar dat wordt zo saai)!
 
Gisteren in Tilburg was het wel tov op de heuvel.
Vertrek zo naar Amsterdam met de trein. Hopelijk is het niet te druk in de treinen :P
 
Originally posted by Mr. Sin
Is er ook wat anders in Eindhoven te doen dan Queensdaycore??? Ken ik daar 's kijkuh, zit daar toch 's avonds....

Als je Hardstyle en zo leuk vind kun je een kijkje nemen in de Danssalon vanaf 1900, dan is er Headliner..... Altijd gezellig.
10 euro entree en Luna komt ook draaien.....

8)
 
Was er niemand naar het Kierewiet soundsystem feest in de Wencklerbachweg Amsterdam? Was toppie, goeie sfeer, muziek, alles en toen ik om 11 uur vanochtend weg ging werd er nog steeds snoeihard gedraaid. 8P En dat voor 3 euri. :)

In alle vaagheid heb ik iemand gesproken die zich voorstelde als Rudi of Ruud en er in mijn ogen behoorlijk op Rudi (The One) Van Vliet leek. Was jij daar Rudi?
 
Back
Top