De schorren staan naar mijn mening de verkeerde richting op. Daarnaast wordt er geen gebruik gemaakt van de onderophanging wat het frame extra stevig en stijf maakt. Dat je wheelybar en de gehele combinatie te zwaar is blijkt uit het feit dat mijn frame inc vloeistoffen, 12 inch wiel, grotere radiateur dan jij hebt en wheelybar 38,5 kilo woog op de SBO weegschaal. De constructie geeft je wheelybar stevigheid niet het materiaal. Ter voorbeeld is mijn wheelybar gemaakt van enkel 1mm buis. 10 Kilo valt er zeker te winnen en dat maakt nogal wat uit op je eindtijd!
Dus die mannen van kiesler wisten totaal niet waar ze mee bezig waren, jah klinkt logischIk kan je zeggen dat dit frame zeer solide aanvoelt, en zeker niet zwakker zal zijn dan de meeste frames op sbo En het gewicht, als alleen al de wheeliebar 4 kilo lichter zou kunnen volgens hierboven, waar wil je dan in godsnaam nog 6 kilo gaan afhalen?
"bij elkaar geraapt zegt ie dan" Ik denk dat je niet beseft hoeveel werkt in zoiets gaatik vind de wheeliebar niet zo mooi gelukt het lijkt een beetje bij elkaar geraapt. door bijvoorbeeld de achterste 2 buizen op dezelfde hoogte aan te laten sluiten als de buis de van je frame komt heb je al een veel mooier beeld.
die schoren staan op trek belast, maar over zulke kleine kniklengtes is het beter om ze afwisselend op druk en trek te belasten. bij een vakwerk frame nemen de lassen geen momenten op, dat doet het bij dat frame wel, vandaar niet logisch geconstrueerd. het kiesler frame is gewoon niet zon goed frame (wel bruikbaar en rijdbaar, maar kan beter).En niet beginnen over 'de mannen van kiesler' want ze hebben nog meer van zulke ondingen op hun naam staan
"bij elkaar geraapt zegt ie dan" Ik denk dat je niet beseft hoeveel werkt in zoiets gaat
Dan is "bij elkaar geraapt" niet de juist zin als je beseft hoeveel werk het istoevallig weet hij dat wel, maar achja wat moeten we er nog over zeggen. Kan je freeswerk wel waarderen en dat je alles netjes aanpakt
"bij elkaar geraapt zegt ie dan" Ik denk dat je niet beseft hoeveel werkt in zoiets gaat
Met bij elkaar geraapt bedoel ik het materiaal: vierkant profiel, gaten profiel, ronde buis. komt niet over alsof je er van te voren goed over hebt nagedacht.
dat het veel werk ik besef ik maar al te goed, maar met dezelfde hoeveelheid werk had je ook een beter resultaat kunne krijgen.
Heb je gelijk in, dat zal ik nog aanpassenIk zou de website nog maar eens goed nakijken.
Krukasruimte kotteren doe je niet voor een pen 13 krukas. maar voor een grote slag krukas(44/45)
Ja goed opgemerkt, typfoutjeGa ik ook nog flauw doen, je hebt 86,4 ccNette site
ik vind dat je kritiek af en toe heel goed en af en toe heel slecht oppakt
niet iederee probeert je gelijk op de kast te krijgen maar je te helpen in je eigen ontwikkeling in de scene of scooter ! onthoud dat goed
ik zie wel in dat je graag dingen wil leren en misschien er nog een slaatje eruit te slaan (en waarom ook niet)
dus hierbij nog mijn puntjes:
voor de volgende keerrobeer je wheeliebar voor dat je hem gaat maken precies uit te denken daarmee bedoel ik:wat heeft hij te lijden en hoe(trek/duwkracht),wat voor materiaal ga ik gebruiken(zo beschikken een aantal mensen hier over handige programma's dat je uit kan rekenen op welke punten te veel kracht komt te staan dit kan je dan verbeteren in je autocad tekening)
je frame:
kiesler is een bedrijf wat veel dingen heeft gemaakt om hun goede naam te behouden produceren ze dingen die eigelijk TE veilig zijn dit om te voorkomen dat ze meerdere rechtzaken aan hun broek krijgen(dit is ook te begrijpen)
dit gaat wel ten koste van het gewicht
ofterwel je eigen frame maken is voor het gewicht beter +je kan weer gebruik maken van de tip die ik je bij wheeliebar sectie al heb gegeven
je website:een leuk begin van een website alleen zou ik dit niet online durven gooien aangezien het gewoon geen zakelijke website is. dit zou een leuke site zijn als vriendengroep er 1 zou willen
als jij diensten en andere zaken wil kopen zou jij dan met iemand in zee gaan die niet eens zijn plaatjes op zijn website netjes in orde heeft?
zodra je tijd over heb zou ik hier aandacht in steken probeer met photoshop je plaatjes netjes uit te knippen! met een zwarte achtergrond steken die witte randjes echt af!
laatste punt van mij(ik heb al weer genoeg gelult)
WEES NIET BANG OM DINGEN TE VRAGEN
je komt over op mij dat je denkt dat je alles weet
geloof me dat is niet zo,je hebt nog veel te leren over het tunen van blokken,en onderdelen
zoek contact met andere tuners bij bekende zaken ik durf je te zweren dat er genoeg mensen die je een keer laten mee kijken met bepaalde zaken zodat je dit kan leren,dit is alleen maar handig toch?
verder wens ik je veel succes aankomend seizoen
ps:let niet op mijn taalfouten daar ben ik dan niet zon wonder in
groetjes kevin