Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Ik vind de 156 station mooier dan een 156 sedan.. de keuze voor zo'n sportwagon (zoals ze dat zo graag noemen :p) zou voor mij dan ook puur een estetische keuze zijn 8)

+ het is wel handig met vakantie enzo, in plaats van proppen met tassen, gewoon alles van een afstand erin gooien :+
 
Ik vind de 156 station mooier dan een 156 sedan.. de keuze voor zo'n sportwagon (zoals ze dat zo graag noemen :p) zou voor mij dan ook puur een estetische keuze zijn 8)

+ het is wel handig met vakantie enzo, in plaats van proppen met tassen, gewoon alles van een afstand erin gooien :+

Ga voor de Leon....ziet er ook wat mooier uit ! :)

Een station koop je als je een vrouw, 2 kinderen en een hond heb ! :p
 
+ Dat als er een echte ''Stinger'' detector (stinger.nl) inzit, is het helemaal een goede deal denks, zo'n kastje kost namelijk €1500.- :p
 
hele mooie auto die 156 sportwagen, maar vind hem eerlijk gezegd kwa ruimte tegen vallen :p

voor mij zou de keuze trouwens makkelijk zijn (alfa gek) maar denk goed na wat je wilt, de seat leon is ook een hele mooie auto en een stuk waardevaster...

ik zelf zou me hellemaal in deze auto kunnen zien...

166-iwan2.JPG


vind ze echt te tof, heerlijk groot, best snel een aardig luxe...

hellaas kan ik nu geen 2 auto's onderhouden ... aangezien de 155 er nooit uit zal gaan... zodra ik het wel kan, komt er zkr zo 1 of een GT maar dan moeten die nog beetje in prijs gaan dalen:p
 
hele mooie auto die 156 sportwagen, maar vind hem eerlijk gezegd kwa ruimte tegen vallen :p

voor mij zou de keuze trouwens makkelijk zijn (alfa gek) maar denk goed na wat je wilt, de seat leon is ook een hele mooie auto en een stuk waardevaster...

ik zelf zou me hellemaal in deze auto kunnen zien...

166-iwan2.JPG


vind ze echt te tof, heerlijk groot, best snel een aardig luxe...

hellaas kan ik nu geen 2 auto's onderhouden ... aangezien de 155 er nooit uit zal gaan... zodra ik het wel kan, komt er zkr zo 1 of een GT maar dan moeten die nog beetje in prijs gaan dalen:p


Begin nou alsjeblieft niet over een 166 :~

Dan zou ik binnen een maand weer gaan van een kleine auto (Ibiza) naar een limo als 'volgende auto' :p Zo'n 166 vind ik erg mooi maar is ook erg zwaar en dat voel je nogal in de wegenbelasting... dus nee, helaas geen 166. Ook een beetje breed/lang om hier in de straat te parkeren btw :p

156 sportwagon (als het een 156 wordt, dan een wagon, ik vind em gewoon mooier..) is wel wat minder interessant ivm met afschrijving + eventuele problemen :rolleyes: Wat dat betreft is een Leon waardevaster en waarschijnlijk ook betrouwbaarder, alhoewel die luchtmassameters ook massaal sneuvelen toch?

Ach, keuzes keuzes, waarschijnlijk rij ik over 2 jaar nog steeds in de Delta rond :p
 
Die 156 sportwagon is sowieso een ex leasner, bennekom ligt namelijk niet echt bij Heerenveen in de buurt... Maar lijkt mij geen slechte koop en zeker een zeer fraaie auto!
Alleen wat is die VDO radio lelijk zeg :p
 
Ik ga rond de zomervakantie voor zoiets kijken waarschijnlijk:

2hgajyf.jpg


Honda Civic EK4 face lift.
Dit kleurtje vind ik echt perfect (bordeaux rood), maar zwart lijkt me ook wel wat. Het liefst een VTI versie, maar waarschijnlijk zal het wel richting de vtec-e gaan :)

Voor de Handa boyz trouwens iemand die meer pic's of info heeft over deze ride? Ik heb hem ooit eens gevonden op een internationaal forum maar hij's van een nederlandse owner...
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top