Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Richtprijs 2500,- ofzo.. Ze worden wel voor meer aangeboden, en dat zijn over het algemeen dan pre-facelift auto's met meer km's ;)
 
Ik vind die 156 (zoals al eerder gezegd) echt fraai. Klinkt ook goed. Uiteraard zal de auto wel een paar gebreken hebben, maar als je iig maar andere voorbanden krijgt, overige mankementen worden nagekeken en 3 maanden garantie, lijkt het me geen slechte koop!

Veel plezier ermee, een hele vooruitgang :W
 
Richtprijs 2500,- ofzo.. Ze worden wel voor meer aangeboden, en dat zijn over het algemeen dan pre-facelift auto's met meer km's ;)

Zo weinig x| . Het is dat mn auto'tje nog helemaal goed is en dat het goedkoop rijdt, anders had ik er serieus over nagedacht hoor.

Moet je zo kwijt zijn man!

Verder een hele mooie auto gekocht :W
 
Zo weinig x| . Het is dat mn auto'tje nog helemaal goed is en dat het goedkoop rijdt, anders had ik er serieus over nagedacht hoor.

Moet je zo kwijt zijn man!

Verder een hele mooie auto gekocht :W

Zie het als een win-win situatie... ik krijg er wat meer voor, en de nieuwe eigenaar heeft em redelijk voordelig..

En jammer genoeg schrikt het blauwe interieur wel af.. alhoewel het wat mij betreft wel meevalt, maar ik kan er ook aan gewend zijn natuurlijk :P
 
lancia's vooral dat type liggen niet zo goed op de markt helaas :p zelfde verhaal met de 155's. verder hele mooie auto gekocht? nog niet 100% zkr toch?
 
lancia's vooral dat type liggen niet zo goed op de markt helaas :p zelfde verhaal met de 155's. verder hele mooie auto gekocht? nog niet 100% zkr toch?

Ik moet morgen alleen nog ff 'ja' zeggen ;)

@ Stephan, zoek eens op internet naar een 156 JTD met die opties en het fase2 150pk blok. Vergelijkbare auto's van dezelfde prijs hebben meestal het fase 1 blok en geen leer 8)

En die kleur ook niet :~

En wb de kmstand: correct, 150k km..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top