Je Volgende Auto #33

Status
Not open for further replies.
Lekker goedkoop auto'tje tuffen en 20k extra in je huis stoppen, daar haal je tenminste nog wat uit, veel geld in een auto pompen is verloren geld.
 
in een motor ook, jij bent van plan om motor en auto te hebben toch? samen zal dat je ook minimaal 10k gaan kosten... ook zonde ofnie?
 
Nee.

Dan heb je voor de helft een auto én een motor. Totaal anders dus.
Ik zou ook gewoon voor 10-12k een mooie auto kopen en de rest in je huis steken. Je heb het dan hard genoeg nodig, trust me :D!
 
ik vind bs, ja ik ben van mening dat je moet sparen.... maar ik denk niet dat hij al z'n spaarcentjes in een auto gaat proppen... dus wrom zou hij geen auto mogen rijden/hebben van 20k? zelfde geld is hij volgende week dood, en staat er 20k op z'n rekening....


ik heb als regel, als ik iets aanschaf van 10.000 moet ik minimaal 10.000 appart hebben staan.
 
Precies dat laatste ja, ik kijk wel wat ik nog kan besteden nadat m'n huis klaar is, ik woon wel op mezelf.

Auto deel ik met vriendin, motor voor mezelf :)


Bedoel dus alleen te zeggen dat je spijt gaat krijgen dat je niet dat beetje extra in je huis kan stoppen, waar een auto juist in waarde zakt gaat een huis meer kosten.
 
Dat huis dat komt later wel... Als je het geld hebt om in een dikke bak te rijden, meteen doen! :W

Maar als je het zo gaat bekijken, jullie zijn trouwens ook bijna allemaal gek met relatief dure huizen in de randstad, bespaar geld op het kopen van je huis en ga in het zuiden of noorden wonen :D Kun je er nog een dikke bak naast rijden ook...
 
Lekker in the middle of fucking nowhere, alles een half uur rijden, vrienden en familie ver weg.. In de randstad maak je tenminste nog wat mee :p
 
Dat huis dat komt later wel... Als je het geld hebt om in een dikke bak te rijden, meteen doen! :W

Maar als je het zo gaat bekijken, jullie zijn trouwens ook bijna allemaal gek met relatief dure huizen in de randstad, bespaar geld op het kopen van je huis en ga in het zuiden of noorden wonen :D Kun je er nog een dikke bak naast rijden ook...

En elke dag 2uur heen en 2uur terug rijden van/naar je werk, no thanks ;)
 
Hoef ik straks ook niet hoor en kan wel redelijk betaalbaar wonen itt de randstad. :p

Nadeel is dat er hier alleen geen starterswoningen in m'n woonplaats zijn en dat je onder de 2k alsnog geen reet hebt. +pippi+
 
Je leeft maar 1 keer toch..
Als je nu het geld ervoor heb waarom niet?

Als je dadelijk op je zelf woont gaat dat allemaal niet meer zo makkelijk en dan moet je weer in een barrel rijden wat 'sochtends je nog wel is laat staan :p

130i
R32 (word dat een MK5 of MK4?)

Ben zowiezo fan van 6 cil. :W
 
R32 uiteraard de MK5!

Ik heb gewoon een goed betaalde baan, het is niet zo dat ik hier jaren voor heb gespaard en al mijn spaarcentjes in ga stoppen, no way. :p In die 2/3 jaar dat ik nog thuis blijf wonen kan ik zat sparen om mijn toekomstige huis in te richten. :p

Morgen bellen voor een proefrit in de R32! :)
 
Ik zou ook voor een MPS kiezen, heb ooit in zon ding gereden, zo heerlijk veel koppel bij al een laag toerental 8)
En ook nog eens super chipbaar, meen dat die dan rond de 310-320 uit kwam.

http://www.autotrack.nl/tweedehands/mazda/3/7115757/fotos

0007115757.jpg
 
Bij de rijt staat er nu ook 1, rode... wel mooi ding, ook interieur is erg vet...

toch zou ik hem niet nemen.. wrom? volgens mij raak je zo'n ding aan de straatstenen niet kwijt... (kan het fout hebben)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top