Je Volgende Auto #33

Status
Not open for further replies.
uhm bart ik heb het over auto's/motoren/voertuigen ed...

verder weet ik wat je bedoelt, want heb sindskort me eigen huis gekocht(heb ook 2 auto's voor de deur) en weet wat er allemaal doorheen gaat. Met papa worden wacht ik nog heel even als je dat goed vind.

Waarom post je eigenlijk alleen foto's van die Daewoo terwijl je ook een MK5 en een Vectra hebt staan? :p
 
Waarom post je eigenlijk alleen foto's van die Daewoo terwijl je ook een MK5 en een Vectra hebt staan? :p

alleen foto's van een deawoo? kerel ik heb 1x een slaapkamer pic gemaakt van de deawoo.... de mk5, zijn ook foto's van langs geweest maar die is allaaaaaaaaaaaaaaang weg

opel moet ik nog pics van maken, maar iedereen weet wel hoe een vectra eruit ziet niks spannends aan :p + ik moet nog een camara hebben.
 
Sorry hoor, kerel. :+

Is ook niet dat ik het niet geloof ofzo hoor, maar kan me alleen foto's van die Daewoo herinneren. :p Ik zou het juist andersom doen... :p
Wat voor Vectra heb je eigenlijk, GTS?
 
ff waarvan ik pics op me pc hebt staan.

DSCF0127.jpg


mk5 net uit de spuitcabine.
Foto0051.jpg


Foto0048.jpg


heb helaas niet meer pics gemaakt van deze auto.

Dewaoo die jij je ze goed herinnert :+

Foto0074.jpg


mk4 (te koop)
SDC10670.jpg


ik maak helaas te weinig foto's waardoor ik sommige auto's die ik had(handel) geen eens op foto hebt staan
 
nee slet, spanners zijn vervangen... waren stuk, ratelt nu echt niet meer...

verder boeit het niet, want auto zal waarschijnlijk ingeruild worden... broertje wilt een opel astra hebben.
 
Zag er zover ik kon zien netjes uit, nog steeds met de bbs velgen.
Maar heb hem niet heel goed bekeken, zag hem langsrijden toen ik voor het stoplicht stond.

/Wel grappig, degene die mijn Volvo gekocht heeft is ook echt een gigantische autoliefhebber. :p
Golf 4 met 450 pk oid (testblok van Audi TT erin, voor op het circuit) en nog wat spul. Gaat die Volvo ook helemaal opknappen enzo.
Ben benieuwd, hij zou de foto's sturen. :p
 
uhm bart ik heb het over auto's/motoren/voertuigen ed...

verder weet ik wat je bedoelt, want heb sindskort me eigen huis gekocht(heb ook 2 auto's voor de deur) en weet wat er allemaal doorheen gaat. Met papa worden wacht ik nog heel even als je dat goed vind.

Van mij mag je nog ff wachten hoor... Ik lap overigens nooit 10k voor een auto, meer dat je 3/4k bijlapt... Alleen mijn eerste auto kostte veel geld, de rest is bijlappen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top