Je volgende auto #29

Status
Not open for further replies.
denk je? denk dat hij voor die madeno ding nogal veel vraagt

Voor zover ik weet vraagt ie 7k.. Veel geld voor een 98'er 156, maar gezien de hele auto opnieuw is opgebouwd in 2004 voor een waarschijnlijk bizar bedrag.. Er moet ergens nog iets staan van een vergelijking tussen deze auto en een GTA, kan het alleen niet meer vinden. Overigens, 3.0 v6 + Madeno uitlaat geeft echt een waanzinnig geluid :~
 
i know, had ook madeno onder de 155 8), alleen weet ik wel dat madeno erg makkelijk met pk's omgaat, betwijfel dan ook of hij dat echt leverd...

vind alleen jammer van de kleur, rood/zwart was toch veel vetter geweest
 
makkelijk.... alleen red je dat niet, omdat je steeds loopt te gassen

Punt is, het is 12km naar m'n werk.. Met koude motor gas ik niet, dus woon-werk zou al uiterst rustig gereden worden.

Toch vaag wat voor argumenten je verzint voor iets dat je niet zou moeten kopen. Punt is, er komen weer wat kosten aan voor de mijne, dus dan ga je eens rondkijken heh :+ Kilometers maak ik ook niet echt meer...
 
beetje zonde, als je niet veel km's maakt gewoon dikke benzine nemen.. dan rij je maar om naar je werk elke dag.
 
Punt is, het is 12km naar m'n werk.. Met koude motor gas ik niet, dus woon-werk zou al uiterst rustig gereden worden.

Toch vaag wat voor argumenten je verzint voor iets dat je niet zou moeten kopen. Punt is, er komen weer wat kosten aan voor de mijne, dus dan ga je eens rondkijken heh :+ Kilometers maak ik ook niet echt meer...

dat heb ik ook, als het mooi weer is terugweg lekker omrijden :W
 
Idd :p had ik eerst ook toen ik nog een 2e auto had voor naar het werk.. ging ik savonds nog een stukje blazen met de andere, dus had niet echt veel nut :p
 
Liever dan een Supra / Skyline voor dat geld :p

T-Sport is ook niet echt cheap toch, althans zelfde prijsklasse...



En by Skyline heb je gratischhh toerbo :+

Vind ik knap dat jij voor max 12k een nette GTR of Supra 6sp TT vind ;)

Ja klopt ze zijn er wel maar dan heb je het onderste wrak uit de markt.
 
Zit nu te kijken voor een IS200, maar de prestaties staan me een beetje tegen. Iemand die een andere optie weet (budget tot de 10k)?

//Edit: Geen automaat aub, dus de GS valt af.
 
Maatje van me heeft ook zo'n IS200 gekocht. Heb er vorige week nog wat KM'ers in gemaakt, en ik vond het een erg fijne auto. Rijdt echt goed, en de 6 Cil klinkt erg lekker.

Wat versta jij onder prestaties? Puur het vermogen van de motor?
 
Aan de wegligging zal het idd niet liggen, maar ik ben bang dat de 155 pk snel gaat vervelen. Buiten een TTE-kit is er echter niet veel meer aan te doen. En dat is al een dikke smak geld.
 
Idd :p had ik eerst ook toen ik nog een 2e auto had voor naar het werk.. ging ik savonds nog een stukje blazen met de andere, dus had niet echt veel nut :p


Haha ik ken dat. Een cheape daily koen, om benzine te besparen, om vervolgens op 1 zaterdag voor 80 eu euro98 op te fikken :W
 
Aan de wegligging zal het idd niet liggen, maar ik ben bang dat de 155 pk snel gaat vervelen. Buiten een TTE-kit is er echter niet veel meer aan te doen. En dat is al een dikke smak geld.

Ik vond het niet echt tegenvallen ofzo hoor. Rijdt gewoon erg relaxed, en fungehalte is erg hoog met de RWD (Zeker in deze tijd van het jaar 8))
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top