Je volgende auto #28

Status
Not open for further replies.

JohnB

ik bedoel maar
Al ruim over de limiet heen

Hier verderss

als je weinig rijdt (zoals ik) dan ga je minder betalen, dat vind ik veel eerlijker.

Rij mischien een paar duizend km p/j met de auto en betaal toch de volle mep aan wegenbelasting.

Net wezen kijken bij de potentiele klus auto voor erbij :)

Golf is nieuw gekocht door een vrouw hier in de buurt, is toen ingeruild aangezien hij apk afkeur had op een gaatje in de bodem (bestuurderskant). En aangezien laten maken te duur was ingeruild.
Vrouw is in de 80 en dat is wel te zien, interieur is werkelijk als nieuw. Buitenkant heeft wel zo zijn roestplekjes maar dit vind ik niet zo'n probleem.

122000km :p 1.6 automaat :W bouwjaar 15-10-1986

Accu word opgeladen om hem van de week savonds even te starten en even mee te rijden.

Vraagprijs is 500E maar hoop er zeker 350E van te maken.

Ben benieuwd :W

Iemand nog tips/weetjes waar ik op moet letten bij dit model?


Pierburg carbu's zijn rampendingen, check deze goed op uitgedroogde vacuumslangen, gare voetpakking, waxthermostaat. Resulteert in problemen met stationair lopen, choke, inhouden, etc. Bij problemen kun je dergelijke carbu's beter meteen vervangen door een Weber 32/34 DMTL, wel specifiek het model voor automaat kopen.

Roest onder voorruitrubber/parafaanplaat, krikpunten, onder achterbumper, vulhals.

Krakende 2e versnelling door gare synchromesh, nvt bij een automaat.

Bij open dakje wil de afwatering weleens dicht zitten door roest of verstopping

Vochtig onder de mat en in de deuren.

Verder niet zo heel veel buiten de standaard dingetjes bij oudere auto's uiteraard.

Ik denk dat de roestplek/gat bij de bestuurderskant wel een krikpunt moet zijn dan, en rechtsonder de achterbumper is hij aardig krokant.

Word een klus auto maar het moet natuurlijk nog wel de moeite zijn.

Idee is om hem een ander kleurtje te rollen, plat op zijn bek te gooien en verbreed staal oid eronder, hoeft echt geen paradepaardje te worden :)

Maargoed, van de week eerst maar eens kijken of hij nog loopt/rijd en dan nog even iemand anders ernaar laten kijken.
 
Advertisement - register to remove this

@ Pepijn, kijk even goed naar dat plek onder de achterbumper. Da's echt een kuthoek namelijk. Er zijn wel inlasdelen voor verkrijgbaar trouwens.
 
true that

hmm:p

groot_joan14.jpg



groot_joan07.jpg


groot_joan06.jpg


begin ze stiekem toch wel erg dik te vinden:)
 
vind dat dat soort velgen te vaak gebruikt worden en niet meer uniek zijn.. en voor mij dan minder mooi.
 
kan deze velgen op mn werk krijgen voor een appel en een ei, dus mss moet k maar voor een mk4 gaan sparen:love:

[IR]http://i31.tinypic.com/w9a5jr.jpg[/IR]

edit// pff heb ook elke week weer andere plannen 8P
 
kan deze velgen op mn werk krijgen voor een appel en een ei, dus mss moet k maar voor een mk4 gaan sparen:love:

edit// pff heb ook elke week weer andere plannen 8P

Spaar dan even door voor deze:

[ir]http://www.westsidecruisers.com/Pictures/2004/20040410_Elmia/2003%20Batmobile,%20Leif%20Garvin_1.jpg[/ir]

Passen die velgen mooi bij!
 
je zit er niet ver naast:D

[ir]http://www.blogiseverything.com/images/Maybach_20Exelero_2003.jpg[/ir]
 
lijkt indd alsof de velgen van die gare Maybach Exelero batmobiel afkomen, maar zijn geloof ik lorinser velgen. iig mercedes.

die van de batmobiel draaien de andere kant op :p
 
Last edited:
lijkt indd alsof de velgen van die gare Maybach Exelero batmobiel afkomen, maar zijn geloof ik lorinser velgen. iig mercedes.

die van de batmobiel draaien de andere kant op :p

op de doos van die velgen staat mercedes SLR, maar daar heb ik ze nog nooit op gezien:p
 
kan deze velgen op mn werk krijgen voor een appel en een ei, dus mss moet k maar voor een mk4 gaan sparen:love:

edit// pff heb ook elke week weer andere plannen 8P

Imho ergggg toffe kleur voor een Golf. Velgen staan ook 8).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top