Je Volgende auto #30

Status
Not open for further replies.
Voor 20k zal ik never een M3 kopen.
Je moet echt goed zoeken in Nederland wil een goed overhouden en nette M3 vinden.

Je ken beter zoeken vanaf 22k.

Ben zelf ook druk op zoek.. En het liefst vanaf bj 2003 en dan volle knoppenbalk, 19"CSL velgen, lederen bekleding en 16:9 scherm 8)

Naisss :W
 
ja en nu is het een suzuki..

keuze's zijn moeilijk..
maar een m3 zie je minder rijden als een supra of skyline.
Gister van allebei gewoon 4 gezien...
Ut waren dan wel allemaal hokken maar toch.. Ik zie zelden een dikke m3 en ik ben toch meer smaak voor BMW gekregen.
 
Per dozijn komen ze hier voorbij E36, E46, E90, E92... Wel 1 voor 1 toffe bakken. Maar vind een Supra of M3 E46 nogal een verschil...

Verder moet je doen wat je zelf wilt uitteraard!:)
 
Weet zelf ook echt niet meer wat ik wil. De ene dag is het de BMW verkopen en een goedkoop koekblik kopen. Dan is het weer de BMW houden en nog wat geld ertegenaan gooien en de dag erna wil ik de BMW verkopen en zit ik 3 uur lang op Pistonheads te loeren8P...
 
Weet zelf ook echt niet meer wat ik wil. De ene dag is het de BMW verkopen en een goedkoop koekblik kopen. Dan is het weer de BMW houden en nog wat geld ertegenaan gooien en de dag erna wil ik de BMW verkopen en zit ik 3 uur lang op Pistonheads te loeren8P...

Dat hebben we allemaal ... ;(
 
Vreemd, aangezien de regeling zoals Rowan hem aangeeft hierboven landelijk is.

Klopt...

"de te demonteren auto is vóór 1 maart 2008 op naam van de laatste eigenaar gezet en sindsdien is de tenaamstelling niet meer gewijzigd"

bron; www.nationalesloopregeling.nl

Ja budget 700 euro per maand, en het moet een diesel zijn.

[ir]http://play-auto.net/wp-content/uploads/2009/12/seat-ibiza-st.jpg[/ir]

Haal dan meteen een 545i

Ja, maar dat lijkt niet op een 530d...

Dat hebben we allemaal ... ;(

Heb 3 dagen vrij met carnaval, en zit al achter de pc te peinzen over m'n volgende auto... Beter geef je mij geen vrije tijd 8P
 
Ben stiekem blij dat ie niet gesloopt wordt hoor Rowan :p

@ Bart; studiemodel is leuk. In het echt is het een monster :(

Zit nu te denken aan een Caddy 2.0 TDI 6 handbak C-Edition

De Caddy C-Edition is een Limited Edition uitvoering die beperkt verkrijgbaar is. Deze uitvoering is zeer rijk uitgerust en het klantvoordeel is maarliefst € 3.905,-
Inhoud pakket:

Climatic airconditioning
Elektrisch verstel- en verwarmbare buitenspiegels
Elektrisch bedienbare ruiten in voorportieren
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Mistlampen
In hoogte verstelbare bestuurdersstoel
Cruise control
15” Lichtmetalen velgen
Spiegels in carrosseriekleur
Handgrepen in carrosseriekleur
Bumpers in carrosseriekleur
Parkeerhulp achter
C-Edition logo op achterklep/-deuren

Licht en zicht pakket:
-Licht- en regensensor
-Automatisch dimmende binnenspiegel
-Automatische stadslichtschakeling
-Coming/Leaving home functie

Op de 2.0 TDI zitten dan 16" velgen.

Recaro bestuurdersstoel erin, tussenwandje met bekleding en ruit, volwaardig dashboardkastje, en tis prima wat mij betreft. Setje verlagingsveren monteer ik dan zelf wel :p
 
Tja, maar wel heel handig voor t werk, t rijdt als een normale personenauto en heeft ook dezelfde opties. Achterin zit er toch nooit iemand. Ik ga er gewoon een offerte voor laten maken en die douw ik onder mn baas zn neus :p
 
Hahaha, daar gaan ze wel van opkijken, een Caddy :D

En als ie over 'niet representatief' begint te zeuren dan moet ie maar zorgen dat het bedrag hoger wordt :+
 
ze zullen eerder gaan zeuren dat die auto niet voor iedereen inzetbaar is als ik uit dienst ga denk ik....
 
Net de Corsa verkocht. 4 jaar in gereden en nu voor 100 euro meer verkocht dan destijds gekocht :W :D. Ding rijdt vanaf nu een dorp verder rond.
 
Kun je dan niet beter een Caddy combi nemen? Kunnen ze ook niet zeuren over de inzetbaarheid. Daar heb je alleen weer geen C-edition van.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top