Je Volgende auto #30

Status
Not open for further replies.
Ding zit al weer in elkaar en al op de bank geweest om in te rijden, over 2-3 weken weer terug om echt afgesteld te worden bij jd -:-!

Dan mag hij weg voor een goeie prijs!

edit: zal dan ook eens een keer fatsoenlijke foto's maken want dat is ook nog nooit gebeurt :rolleyes:
 
Ik zal never nooit niet een rhd auto kopen iig! Alleen dat inhalen al wanneer je niets kunt zien, weet je hoe vet dat is met de golf!

@ nooby: Dat zou wel kunnen, ook wel aan gedacht maar je blijft bezig met zo'n auto en onderhoud elke zoveel km... Ik weet niet of ik dat wel wil, zie dat volgend jaar wel als we hem dan nog hebben..
 
Crap, zaterdag vond een kamikaze kat het nodig om tegen me bumper aan te rennen @ snelweg. Gelukkig reed ik op het moment maar 100 en valt de schade nog mee.

Bumper geheel ff over laten spuiten en hij is weer strak.

Wel jammer voor de kat, maar ja kon geen kant meer op.
 
Kut beesten ook altijd, katten zijn leuke beestjes maar op zulke momenten zou ik harder van de auto balen dan van zon tering beest die over een snelweg heen rent :X

Terror pics :p?
 
weet je iig zeker dat die in één keer dood is, moeten terugrijden om er nog een keer overheen te moeten gaan is echt té erg.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top