Je Volgende auto #30

Status
Not open for further replies.
He Sacha hoeveel bpm betaal je ongeveer voor zon 330 cabrio? Had het ff snel berekend maar kwam wat te veel uit... 3-4 duizend?

Op marktplaats staat een super dikke 330 cabrio, zwart leer, navi, automaat enz met ook nog maar 110k op teller voor 15,5!

edit: Ik bedoel wat bedoel je dan met leuke winst?
 
Kun je dan niet beter een Caddy combi nemen? Kunnen ze ook niet zeuren over de inzetbaarheid. Daar heb je alleen weer geen C-edition van.

Nee, want dan kan ik net zo goed een Golf Variant nemen...een Caddy Combi is trouwens duurder in de lease dan een vergelijkbare Golf Variant..
 
Last edited:
Weet zelf ook echt niet meer wat ik wil. De ene dag is het de BMW verkopen en een goedkoop koekblik kopen. Dan is het weer de BMW houden en nog wat geld ertegenaan gooien en de dag erna wil ik de BMW verkopen en zit ik 3 uur lang op Pistonheads te loeren8P...

Ik ben nu dus zover gekomen en de bmw verkocht..
Heb nu dus een suzuki baleno sport :winner: met airco +ralf+

Dus nu ff kijken wat er zoal te koop is.
Geen haast bij.. Gewoon ff goed zoeken eerst :p
Ik weet ook nog niet precies wat ik wil.. als ik genoeg geld had gehad, had ik alles gekocht wat ik wil :p
Maarja dat gaat niet.
 
Zoiets om in te rijden voor even lijkt me echt vet iig, en volgend jaar zomer moet er wel een dikke bak komen hier iig... Heb alleen de hele dag door hoofdpijn omdat ik nu al niet kan kiezen wat het wordt... Maar weet wel wanneer het een s3/s4 wordt het dezelfde kant opgaat als me pas golf, en dat is echt het slechtse wat je kunt doen..

Dus zoiets moet het dan maar worden :p..
 
Heeft je pa de Golf al verkocht Plant? Want hij stond toen te koop voor belachelijk weinig geld ofzo..

edit:// Godver kut robert
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top