Je Volgende Auto deel #31

Status
Not open for further replies.
Of voor de verzekering misschien ofzo. Komt omdat de motor effectieve motorinhoud heeft van een 2.6. Er was iig wel iets mee.

Toevallig dat wij op school vandaag aan het hoofdstuk "wankelmotor" zijn begonnen. En het klopt wel dat een 1.3 wankelmotor, zoals in een RX8 equivalent staat aan een 2.6.
Een heel apart principe dat wankelgedoe.
 
Toevallig dat wij op school vandaag aan het hoofdstuk "wankelmotor" zijn begonnen. En het klopt wel dat een 1.3 wankelmotor, zoals in een RX8 equivalent staat aan een 2.6.
Een heel apart principe dat wankelgedoe.

Doritos motor +ralf+
 
Ja het is een HKS Super Dragger uitlaat..
Grootste uitlaat die leverbaar is voor een Supra :p

Draadje had ik ook al gespot maar dat heeft denk ik met het alarm te maken..
Maar dat zijn kleinigheidjes die simpel zijn te fixen :)

Velgen en verlaging staat idd op nr 1 van de to do list :D
 
Zat je te dolle Frank.. maar als het alarm zo aangesloten is.. hoop ik dat de rest beter is gedaan.. storingen wil je met die gekkigheid niet hebben.

Ben benieuwd wanneer ie bij je voor de deur staat.. dan zsm filmpjes fixen 8)
 
denk dat hij met een te kleine budget aan rond kloten is... daardoor telkens wrakken koopt, waar hij alleen maar gezeik mee heeft...

Haha ja hoor,
Mijn ek is niks mis mee hoor en zeker geen wrak, Wilde daar eerst een project van maken
maar ik vind het zonde om daar aan te gaan sleutelen en de eco rijdt me te lekker om hem weg te doen.

Deze eg4 kan ik voor weinig krijgen dus dan is het voor mij simpel zat om die te gebruiken als project en de ek als daily.

Altijd leuke reactie's op dit forum, ik doe het voor de fun niet om te pronken ofzo
 
Last edited:
dat zou best kunnen kloppen,


maar die alfa zeikt hij compleet af,
nu wil hij een civic sneller gaan maken maar zelf gaan spuiten.
Maar hij post het in ieder geval wel (Y)

Alfa was een miskoop en die wilde ik maar hooguit paar maanden houden,
puur gekocht omdat ik een auto nodig had

Civic wilde ik al een lange tijd, en omdat ik het leuk vind om te sleutelen etc.

En dat zelf spuiten, ik ga dit jaar terug naar school om als autospuiter te leren en nog verder door te leren.

En aangezien ik thuis een eigen spuitcabine krijg lijkt het me logisch dat ik hem dan zelf spuit he:+
 
Last edited:
dsc00897640x480.jpg


+ralf+

GVD Frank :~. Erg lekker hoor, ik zie je over een paar maandjes wel door de stad heen rijden. Kijken of ik je bij kan houden met me Starslet :rolleyes:
 
Klopt in Japan zijn alle auto's begrensd tot de 180km/u
Maar zodra hij hier voor de deur staat gaat er meteen een Speed Delimter op hoor ;)
Dan kan ik gewoon zo hard rijden als hij kan:W

@Robin Ja we zullen wel eens meeten! Ik ben ook vaak bij het Hartel kanaal in de zomer dus daar ben ik dan wss ook te spotten :p
 
Heuveltje af door een tunnel wil het af en toe wel lukken :p. Hoe harder je gaat hoe groter de afwijking van de teller.

Ik was donderdag nog met de zip bij hartel O-)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top