Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Er zittten wieldoppen op en een NL sticker..
Dan ga ik er niet vanuit dat hij afgetrapt is..
Kan natuurlijk wel.. maar is niet verpaupert..

Hij ziet er inderdaad nog netjes uit zeg... Mocht het binnen het budget vallen zou ik echter naar een 318iS coupe kijken...

Mark Vette bak man!:W, rijd het een beetje door, vertel er is wat over, aangezien ik dit toch wel de kanshebber vind voor mijn nieuwe auto, ook dat model, liefst ook zwart;)

Sombra grijs is veel vetter :P
 
rijklaar maken is ook onzin, enigste wat ze doen is er de krasstraat mee doorrijden, en intrieur schoonmaken en daarvoor wacht je dan 2 weken?


verder mooie auto zowel de leon, als de 323F

Nouja er zaten wat deukjes en krasjes op en de verkoper vroeg of ik het weg wilde hebben. Tuurlijk zei ik. En aangezien ze dit uitbesteden duurt het gewoon wat langer. Misschien is die wel eerder klaar maar ik heb alleen tijd op vrijdag avond (koopavond) om de auto op te halen. Vandaar óf deze week of de week erop:). Verder zetten ze er nog nieuwe remschijven op omdat ik dat had aangegeven.

Mark Vette bak man!:W, rijd het een beetje door, vertel er is wat over, aangezien ik dit toch wel de kanshebber vind voor mijn nieuwe auto, ook dat model, liefst ook zwart;)

Andere velgjes, verlagen, bigbrake kit...........


* Droomt weg *

JA ik heb een uurtje gereden erin en hij si echt pittig... wat ik ook gelijk geil vond was het geluid van de aanzuigende turbo bij het optrekken!:) echt een mooi geluidje... Daarnaast zat er nog een mooi setje uitlaten onder van Sebring wat ook het nodige geluid meebracht:) Maar over het algemeen (wat ik ook vetter vind) kwam het geluid toch onder de motorkap vandaan. Het is dus geen brulpot zoals je veel ziet... 1,1L met een straaljager geluid zeg maar:P

Daarnaast vond ik de wegligging perfect en hij schakelde makkelijk. Koppeling moest ik even aan wennen. Bij mij ouders auto (nieuwe vectra 2.2L Benzine) kan je hem langzaam op laten komen en dan begint ie te 'rollen' als het ware, maar bij de leon was het als een Nismo koppeling zeg maar: of aan of uit.

Verder word er nog genoeg aan gesleuteld. Velgjes volgende maand. Dump valve zeer binnekort... Intercooler. lucht inlaat. Cupra bodykit..

10k voor een leuke?

*edit* @allerheilige

10K inderdaad. En dan had ik geluk dat ik de verkoper kende:) Vandaar ook de extra dingen die er aan gedaan worden:P
 
Gister nieuwe auto gekocht. Toch een 156 geworden. Van 1999 met 69000 op teller, climat control etc. En selespeed wat ik na 1 testritje al heerlijk vond schakelen.

2lsi82x.jpg
 
@ Mark, zoals jij het beschrijft lijkt me het echt een vette bak, denk dat ik toch is ga kijken voor een paar kanshebbers. Na de mods die je van plan bent te doen, word het echt een meesterbak denks.

Mag ik um dan van je na-apen:+
 
@ Mark, zoals jij het beschrijft lijkt me het echt een vette bak, denk dat ik toch is ga kijken voor een paar kanshebbers. Na de mods die je van plan bent te doen, word het echt een meesterbak denks.

Mag ik um dan van je na-apen:+

haha ik vind het goed hoor... zolang je maar niet in de omgeving den haag woont +pippi+ haha
 
Maar s een keer meeten dan tegen die tijd dat je hem hebt :)

Indd, goed plan, net even op autoweek zitten kijken, maar er staan een hoop mooie tussen voor ong 13 á 14K. Jij had er 10K voor betaald? erg goede koop denks dan8)
 
Indd, goed plan, net even op autoweek zitten kijken, maar er staan een hoop mooie tussen voor ong 13 á 14K. Jij had er 10K voor betaald? erg goede koop denks dan8)

Was het zeker:) |Ook wel ff onderhandeld... nouja..ik en mn pa :W
 
proffesioneel en wasbox in 1 zin noemen ;(

Ik was mijn auto (Als ik geen tijd heb om het helemaal handmatig te doen op de goeie manier) ook altijd in zo een box, je gaat er in staan, spuit dat witte actieve schuim erop, afspuiten met shampoo, dan naspuiten met Osmose (Gedemineraliseerd water) en dan even planken op de weg om je auto droog te maken...

Komt geen borstel aan te pas, alleen hoge druk, werkt perfect...

Mja altijd nog minder dan het goed zelf te doen natuurlijk, maar het is op zich een hele verbetering tegenover niet wassen...
 
Scherp Arjan :rolleyes:

Ik poets mijn kar altijd in zo'n wasbox, schoonspuiten inclusief schuim, dan ff shampoo @emmer, poetsen, daarna afspuiten en nog een x naspoelen met osmose-water... Werkt prima wat mij betreft, verder poets ik helemaal nix aan m'n auto, zo nu & dan een x stofzuigen...
 
Ik doe dat in die wasbeer ook 1, soms 2 keer per week. En soms als ik zin heb was ik m gewoon thuis met de hand en zet m dan ook goed in de was.. Vind ik altijd wel flex hoor.. muziekje erbij, en een keer of 10 de burengrap horen: ''ik zet mijne er wel even naast'' HAHAHAHAHHAHA
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top