Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Er zittten wieldoppen op en een NL sticker..
Dan ga ik er niet vanuit dat hij afgetrapt is..
Kan natuurlijk wel.. maar is niet verpaupert..

dat is iets wat mij ook op viel.
een "niet gepimpte" is meestal ook niet afgetrapt en echt als vervoer gebruikt.
nl sticker was me nog niet opgevallen.
is ook een goed punt :)
 
Collega heeft vandaag een Stilo 1.8 3d ingeruilt. Heb de auto niet gezien, maar hijs zwart met 81.000 op de klok uit 2002. Heb nu een 1.6 dus miss wordt dat me volgende auto :) Komt over weekje of 3 a 4 binnen.
 
Jep,

eerst kijken of ik mn golf verkocht krijg. T2 DOCA is naast een T1 toch wel mijn droom VW.
Mocht de golf niet verkocht worden, blijf ik er lekker mee rondrijden, hij bevalt prima.
 
Vet ding die T2 .. is dat nou zo`n crewcab ?

Was btw ook wel te verwachten dat jij een luchtkoeler ging kopen :P
 
Jep, is idd een crewcab. Redelijk zeldzame uitvoering van de T2.

Golf bevalt trouwens gewoon goed, maar een luchtkoeler lijkt me echt vet! Zeker zo'n bus is nmm de bom :)
 
1.jpg
 
Een tijdje geleden had ik het verhaal over een Leon die ik wilde gaan kopen: de Leon 1.8 Turbo. Nouja na lang wachten mocht ik afgelopen vrijdga eindelijk komen kijken voor de auto en een proefritje maken:) Ik blij dr heen... zag er echt netjs uit... ze hadden hem nog niet gewassen o.i.d. want hij was netjes.. maar ik zei tijdens het ritje al: Dit word m!.. zo gezegd zo gekocht dus:D ik was dus super blij.. over 2 weekjes heb ik hem ivm rijklaar maken en nog wat dingetjes.. maar hier dus de foto's:)

DSC00360.jpg


DSC00354.jpg


DSC00357.jpg


DSC00353.jpg


DSC00352.jpg


Zoals je ziet nogal standaard:P .. maar daar komt snel verandering in
 
rijklaar maken is ook onzin, enigste wat ze doen is er de krasstraat mee doorrijden, en intrieur schoonmaken en daarvoor wacht je dan 2 weken?


verder mooie auto zowel de leon, als de 323F
 
rijklaar maken is ook onzin, enigste wat ze doen is er de krasstraat mee doorrijden, en intrieur schoonmaken en daarvoor wacht je dan 2 weken?


verder mooie auto zowel de leon, als de 323F

Krasstraat, hehehe :P

Maar het is een mooie auto idd, alleen jammer dat die topsport/cupra bumper niet gewoon op alle modellen zit :rolleyes:
 
Bij ons wordt hij proffesioneel gewassen. We hebben zo'n wasbox waar ook meerdere soorten schuim uit die machine komt en anti vlek water etc.
 
Mark Vette bak man!:W, rijd het een beetje door, vertel er is wat over, aangezien ik dit toch wel de kanshebber vind voor mijn nieuwe auto, ook dat model, liefst ook zwart;)

Andere velgjes, verlagen, bigbrake kit...........


* Droomt weg *
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top