Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
De gemiddelde Saxo is dus echt geen bal aan hoor... Jeroen & Patrick hebben met goede smaak er een hoop tijd/geld in gestopt, en dan zijn ze inderdaad vet...

Zo'n 1.4 8v met vts, ?, pakket. Zo'n sportpakket iig. Dat is best leuke auto hoor, stuurt echt goed.
 
Auto waar ze na 6 jaar nog bijna de helft voor vragen, is toch wel redelijk duur. Of zeg ik nou wat raars :S

En hou slappe laag bij de grondse opmerkingen maar in je bovenkamer.

Met die kilometerstand + motor is hij niet duur... Bouwjaar & kleur zijn niet z'n sterkste punten, maar duur is hij echt niet hoor...

Het 2e gedeelte van je reactie snap ik niet helemaal, zou je die iets uitgebreider toe willen lichten?
 
Ik verwachtte een opmerking als "Het is geen alfa dat hij zo hard afschrijft"

Maar afijn, kennerlijk ben jij zo volwassen, mag ook wel bij 56 jarige leeftijd, dat jij niet zo'n opmerking verzint.
 
Ik denk al, wat heb ik nou weer verkeerd gezegd... Verder kan ik je meedelen dat ik geen 56 jaar oud ben, en ook niet als zodanig benoemd wil worden, en zeker niet door een user die zich zodanig vaak op het randje van een flinke warning begeeft, beste Stephan...

Vergelijk deze Leon-uitvoering maar met een GTA, dan snap je normale prijzen (zoek maar eens na)...
 
Ik ben 1.98 en ik zit prima, zolang ik voorin zit. Maar het is jouw keus, als jij 'm niet mooi vind moet je het niet doen.
 
Een liefhebbers 318is is denk ik wel te vinden voor dat geld... Een S40 is wat minder boeiend trouwens voor dat geld, wat een saaie rotbakken :D Het mag wel een echt nette 80 coupe zijn voor dat geld... En anders koop je toch een Mk. II VR6 :P

MKII 8P Nee aan die rage doe ik niet mee, al heb ik wel met de gedachte zitten spelen. haha

S40 in de juiste kleur (zwart) met de goede velgen, facelift koplampen en grille en natuurlijk een super de luxe leren interieur. Nou, best een bak waar ik in zou willen vertoefen. En door mijn verblijf nu in Zweden ben ik redelijk volvo minded (dikke T5's rijden hier rond MACHTIG). Maarja BMW blijft toch het merk voor mij :W
 
als IK 4500 euro te besteden had werd het voor mij:
- e36 coupé
- Golf MK3 VR6
- Seat ibiza cupra II (zo'n 2.0 16v)

oid.
 
S40 in de juiste kleur (zwart) met de goede velgen, facelift koplampen en grille en natuurlijk een super de luxe leren interieur. Nou, best een bak waar ik in zou willen vertoefen. En door mijn verblijf nu in Zweden ben ik redelijk volvo minded (dikke T5's rijden hier rond MACHTIG).

Doen, zijn echt fijne bakken, al vind ik de V40 nog net wat mooier ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top