Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
9036014f8fb6c98d40354b03030cf9f5.jpg


:love:

Doe mij maar een WRX'je. 8)
 
Echt zo'n verkrachte auto nu, ding is echt lelijk.

Veel te dikke kont, en te platte neus die verhoudingen kloppen voor geen meter.

Ze kunnen alleen motors maken daar, uiterlijk hadden ze beter kunnen besteden aan de italianen.
 
Kan je net zo goed in een Chevy Epica of een Lacetti gaan rijden, daar lijkt het namelijk op.
Onderstel/Aandrijving/Motor zal natuurlijk wel top zijn, maar zet er idd aub een normale koets op zeg!

Huidige 'normale' impreza kan ik nog wel waarderen btw:
ff een plus, omdat van de sedan alleen maar WRX foto's op aw.nl staan:
[ir]http://www.autoweek.nl/images/800/e/17d7e16fc4ca863844142576cc342cfe.jpg[/ir]
 
Ik heb eens op een site gekeken die een hoop van die dingen heeft, bijna allemaal rond de ton gelopen maar wel al een complete moterrevisie gehad... dus een echt grondige, kosten zo'n 10k :X

Edit: ik had het over een ghibli, niet een Suub natuurlijk ;)
 
Kijk naar die knik in de deuren...ik zeg: BMW. Voor de rest vind ik hem inderdaad behoorlijk lelijk :X

Zat vanmiddag nog eens voor mezelf te zoeken en ook de focus komt nu binnen handbereik ; geil onderstel :~ Iemand nog meer ervaringen met 1e gen focussen?

Opties zijn nu:

- Clio (serie vanaf 1998)
- Focus
- Fully loaded Golf III en origineel uitgevoerd, vind het maar eens.
- Volvo S40 (aangestoken hier in Zweden) *twijfel*
- BMW 3-compact *twijfel*

Durf ik niet aan / afgeschreven:
-Megane coupe
-Fiat bravo
-Peugot 106/citroën saxo
-alfa 145
-alles wat Aziatisch is.
 
*denkt met Patje mee*

Geen 6n2 (daar was iets mee, heb je al een x gezegd) of het mooiste model Ibiza? Voor de prijs van een Focus kan je ook een erg mooie (originele) E36 Coupe kopen... Als het niet mag zuipen, neem een 318is, schijnt een erg goede combi te zijn... Of een hele nette 80 Coupe (of een S2)? Qua bouwjaar een stuk minder, maar verder...

Ik zou voor gaan voor: Leon Cupra of Audi S3 (Facelift)
S3 facelift heeft 225pk en heldere koplampen en achterlichten met witte "balk" erin zeg maat staat een stuk mooier..

Die achterlampen met witte balk erin kosten maar liefst 90 tientjes, dat zijn de kosten niet... Leon Cupra en S3 zijn echt toppers 8)

Een nette S3 van na de facelift heb je echt niet voor 15k hoor :(

Nope, die grijze die ik een paar maanden geleden postte van een maat van me kostte (import) al 19k...

dat zei ik ook niet :X
Boeiend, dan gewoon alleen de lampen overzetten :D

Dan heb je nog een ander interieur, en 15pk minder...
 
Hey bartus. Zal eens naar een 80coupe en een NETTE E36 coupe gaan kijken.

Let wel dat het budget echt maximaal 4500 bedraagt op dit moment (met een beetje geluk iets meer straks :P) 6n2 wil ik niet nee, is mij te weinig verschil met m'n vorige wagen. Ibiza's van 2000-2002 zijn nog te duur helaas...

Qua maandelijkse kosten mag het ook zeker niet te hoog zitten (twijfel voor volvo) vandaar een lichte wagen.
 
Hey bartus. Zal eens naar een 80coupe en een NETTE E36 coupe gaan kijken.

Let wel dat het budget echt maximaal 4500 bedraagt op dit moment (met een beetje geluk iets meer straks :P) 6n2 wil ik niet nee, is mij te weinig verschil met m'n vorige wagen. Ibiza's van 2000-2002 zijn nog te duur helaas...

Qua maandelijkse kosten mag het ook zeker niet te hoog zitten (twijfel voor volvo) vandaar een lichte wagen.

Een liefhebbers 318is is denk ik wel te vinden voor dat geld... Een S40 is wat minder boeiend trouwens voor dat geld, wat een saaie rotbakken :D Het mag wel een echt nette 80 coupe zijn voor dat geld... En anders koop je toch een Mk. II VR6 :P
 
De gemiddelde Saxo is dus echt geen bal aan hoor... Jeroen & Patrick hebben met goede smaak er een hoop tijd/geld in gestopt, en dan zijn ze inderdaad vet...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top