Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
1.8 t0erbooo is het he, echt geen wonder om dan 180 pk's te hebben :P

Verder is dat wel saaie kleur voor die auto + er zit een trekhaak op :+
 
Doen, zijn echt fijne bakken, al vind ik de V40 nog net wat mooier ;)

Idd, al is het wel een nederlands product he :P
Fijn een auto nemen met ruitenwissers op de koplampen...

Die Leon hierboven, zou ik niet doen, ding heeft trekhaak + een mickey mouse interieur. (check bekleding op de stoelen).
 
Doelde ook meer op een 132KW Leon ipv precies dat model.
Trekhaak was me gek genoeg nog niet opgevallen, en interieur + velgen stoor ik me ook best wel aan.

Ga ook wel even verder kijken wat ik kan vinden.. anders moet het budget maar iets omhoog :rolleyes:
 
Auto waar ze na 6 jaar nog bijna de helft voor vragen, is toch wel redelijk duur. Of zeg ik nou wat raars :S

En hou slappe laag bij de grondse opmerkingen maar in je bovenkamer.

Ik verwachtte een opmerking als "Het is geen alfa dat hij zo hard afschrijft"

Maar afijn, kennerlijk ben jij zo volwassen, mag ook wel bij 56 jarige leeftijd, dat jij niet zo'n opmerking verzint.

Nou, dan doe ik het wel :P Het is ook geen Alfa Stephan ;)
Jij zegt altijd wel dat duitse auto's helemaal niet zo goed zijn enzo. Dat een Seat na 6 jaar nog de helft kost, zegt toch genoeg ofniet? :)
 
Dr is toch niks mooiers als een mooie jonge 2e hands alfa kopen waar je nog bruut veel plezier aan hebt voor die prijs 8) + veel km's in kan knallen 8)
 
Mag wel graag een beetje zeuren ;)
Ben eigenlijk helemaal geen liefhebber van Polo, deze kwam ik toevallig tegen en was verkocht. Maar zonder G40 had ik NOOIT Polo gereden. Ben ook niet echt VW-liefhebber, na deze Polo komt er echt geen VW meer hoor, tenminste niet voor de hobby.
 
Wat een foute achterlichten :X

De donkere uitvoering van de latere modellen halen, zijn hetzelfde maar dan blackchrome.. wat minder fout :P

Nou ja, fout.. het was niet fout, tot dat ricers kopietjes ervan op hun auto's gingen schroeven :P
 
De donkere uitvoering van de latere modellen halen, zijn hetzelfde maar dan blackchrome.. wat minder fout :P

Nou ja, fout.. het was niet fout, tot dat ricers kopietjes ervan op hun auto's gingen schroeven :P

Ik wist dat je ging happen Joost :winner:
 
Ik wist dat je ging happen Joost :winner:

Koop jij deze nou maar:

[ir]http://www.carpartstuning.nl/images/cpt/Lexus%20style/ALFA-155-lexus-style.jpg[/ir]

:P

Het zal er trouwens niet van komen om voor de 15e een andere auto te hebben... aangezien ik eigenlijk nog steeds niet weet wát ik wil :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top