Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Tja, als je eenmaal een nieuw interieur hebt gezien realiseer je je pas goed hoe lelijk het oude interieur eigenlijk is ;)
 
Tsja van een normale A3 kan het niet lelijker.. :)
Kan het echt niet begrijpen dat ze zoiets verzinnen..

Maar ze hebben het allemaal wel weer goedgemaakt met het nieuwe interieur in de audi's
 
Vind oude A3-interieur helemaal niet zo lelijk hoor... Meningen waren daar wel over verdeeld...

Doelde ook meer op een 132KW Leon ipv precies dat model.
Trekhaak was me gek genoeg nog niet opgevallen, en interieur + velgen stoor ik me ook best wel aan.

Ga ook wel even verder kijken wat ik kan vinden.. anders moet het budget maar iets omhoog :rolleyes:

Als je modeljaar 2003 neemt (de mijne) ben je van die gare bekleding af, en ook van het grijze gedeelte van het dash, dan is alles zwart 8)
 
Nou, ik ben gebeld door de Ferrari dealert...

20 April zowieso rijden in de F599 GTB en de AM Vanquish V12...

F430 komt daarna :P

Foto's zullen uiteraard volgen :P
 
Je gaat er dan ook 1 kopen:)? Of denk je van ik rij proefritjes in alle stoere auto's :#

Nou, we hadden toen een 575 Maranello "gekocht" alleen een andere verkoper heeft hem toen verkocht aan een ander in de periode dat wij hem op zouden halen, daar schamen ze zich nu nogal voor, dus ik denk dat dit is om het goed te maken...
 
even uit nieuwschierigheid, ga je die auto's proefrijden omdat het gewoon vet is (kan ik me goed voorstellen) of ben je serieus in staat om zoiets aan te schaffen
 
Je kon vandaag meerijden in een 355 bij aankoop van een telefoon. Die bestuurder midden in een drukke winkel straat flink staan te trappen op t gas :W Maar t geluid is best lelijk :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top