Een Impreza is indd wel erg vet!, het moet dan wel een erg mooie zijn, waar al het een en ander aan gedaan is ( lees: verlaagt, mooie velgjes en paintjob) en geen kermisatractie
Die impreza's zijn alleen wel erg duur bij een erkende dealer, particulier zijn die een stuk goedkoper, en dan vertrouw ik het al snel niet.
Ik zou voor gaan voor: Leon Cupra of Audi S3 (Facelift)
S3 facelift heeft 225pk en heldere koplampen en achterlichten met witte "balk" erin zeg maat staat een stuk mooier..
Ik zit ong in hetzelfde als Tommy op het moment.. alleen iets mindere eisen en rond de 10k..
Vind ledere bekleding, navigatie en de kleur niet zo heel erg belangrijk..
Ik zal wss wel uitkomen op een Ibiza Cupra of iets in die geest.. of nog langer doorsparen.. 8P
ben gewoon eens aan het kijken wat ik tegenkom voor mij budget / eisen.
ik spotte op marktplaats een zwarte niet verkrachte 100nx die er op de foto nog strak (in de lak) uit zag.
Dus ik dacht eens kijken wat de ervaringen zijn..
vind je hem idioot ? waarom.
Natuurlijk is het je mening maar onderbouw die is
vind hem ergens wel leuk, apart zo targa dakje maar ook wel relaxed met de zomer op komst.
<1050 dus belasting niet zo duur.
niet te veel vermogen dus leuk voor de verzekering.
met het model zal ik wel kunnen leven maar zoals ik al zei ben de opties aan het bekijken.
kans dat het een golf 3 wordt is groter
een 100NX IS erg lelijk, maar zoals jij hem beschrijft, en qua kosten e.d. zeker een leuke auto. zolang je er maar geen `snelle`auto van probeert te maken, en er nogmaal in rijdt, is het gewoon een degelijke wagen.