Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Een subaru Gt Koop je om mee te trappen niet om het dashboard te strelen.Dan kan je beter de s3 kopen...

Liever ga ik zelf voor de subaru.Zit veel tunings mogelijkheden in...

Een S3 niet dan? Dat komt puur omdat S3's nog vrij prijzig zijn, de gemiddelde sjon kan het nog niet betalen... De oppersjon (die meer dan de middelbare school op z'n 16e heeft afgerond) kan nu een eerste type Impreza betalen, S3 zijn duurder...

(Ik bedoel dus niet dat een Impreza-eigenaar een sjon is!)

wat een bs gesprekkrn:@! ds s

Stop drinkin', start thinkin' :P

Een subaru Gt Koop je om mee te trappen niet om het dashboard te strelen.Dan kan je beter de s3 kopen...

Liever ga ik zelf voor de subaru.Zit veel tunings mogelijkheden in...

Jij koopt alles om mee te trappen, of het is al afgetrapt, gek he dat het elke keer kapoet is!

:* :D

Een S3 niet dan? Dat komt puur omdat S3's nog vrij prijzig zijn, de gemiddelde sjon kan het nog niet betalen... De oppersjon (die meer dan de middelbare school op z'n 16e heeft afgerond) kan nu een eerste type Impreza betalen, S3 zijn duurder...

(Ik bedoel dus niet dat een Impreza-eigenaar een sjon is!)

Stop drinkin', start thinkin' :P

haha altijd leuk om je reacties van gisteravond terug te lezen :# (alhoewel, 10 voor half 7 is meer ochtend:+)

mja, ik zal eerst eens effe gaan testrijden he. dan kijken we wel weer verder. ik heb iig een station nodig qua ruimte voor mn werk, rijd nu vaak met een paar pc's in de auto op de achterbank, echt drama. en gevaarlijk, heb al een keer een kapotte ruit gehad toen er effe in een snelle bocht een 17" monitor door de auto vloog :D

ennuh kwalitatief is een subaru echt wel ok hoor. lekker belangrijk of het dashboard zacht is, in een 407 is het dashboard ook zacht, maar er is altijd wat mee. subaru wint tenminste altijd de tevredenheidsprijs.

Denk dat er geen 1 japanner kan tippen aan de wegligging van een degelijke BMW.. Mischien een enkele maar de bij het gros van de Japanse auto;s ligt het motorblok al voor de voorwielen.. Geeft niet echt een optimaal weggedrag;) Dus stephan.. weet even niet waar je precies op doelt maar Japan is in mijn ogen nou niet echt een fantast.

GR Jeff

er is ook geen enkele jappaner die kan tippen aan die fokking prijs van een bmw:X :X

we zijn hier niet allemaal miljonairs!!

gek he :P

Onder t viaduct ook, zn impreza met een kk dikke ic stopt. Mensen gaan er voor staan ''ow die zal wel een burnout doen''. Meneer geeft gas en knalt er vandoor 8P

Damn wat lanceert zn ding :~

Was opzich wel weer okè .. Vooral de impreza`s en evo`s, wat een geluid hebben die dingen toch! Blijft mooi .. En witte skyline gespot, stondt achterop een trailer.

En DE E36 M3 was er ook weer 8)

Deze dus 8)

26.jpg

Filmpje; http://s148.photobucket.com/albums/s39/koeloe/?action=view&current=SV400001.flv

Last edited:
Hij is toch wel èèn van de betere 8)
Maar daarom is het ook altijd zo druk bij "de" viaduct. Zulke dingen gebeuren daar allemaal.

Status
Not open for further replies.
Back