Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Subaru is duur en kaal.

hoezo duur dan??? kaal mischien wel maar duur niet, vind maar eens een auto die in 6 sec naar 100 gaat, (impreza gtt) voor 10k van bouwjaar 1998, en dan heb je toch een behoorlijk ruige bak met zeer veel tuningpotentie+pippi+
 
Dat is dan toch duur. Zal wel hard afschrijven als hij zo goedkoop is.

En een audi S3 kost het zelfde en prestaties zijn ook vrijwel gelijk.
 
Idd en dan liever een S3 (zijn nog nieuwer ook). De (hoogwaardige)kwaliteits beleving in een audi is imho ook veel beter. Met Subaru heb ik echt helemaal NIKS, geen beleving, niks.
 
Kwaliteit zou ik niet al te hard zeggen. Autoweek award...zegt dat je iets? Die prijs is bij Subaru geen onbekende.

Of een Maserati Ghibli, veeeeeeeel mooier en meer emotie. Alleen op betrouwbaarheid zal de Maser het niet winnen.
 
Dat is dan toch duur. Zal wel hard afschrijven als hij zo goedkoop is.

En een audi S3 kost het zelfde en prestaties zijn ook vrijwel gelijk.

omg8P 8P 8P 8P

Audi nieuwprijs: 42k

Impreza nieuwprijs: 22k

welke schrijft er dan het meeste af, rekenen is sim-pel:Z
 
Kwaliteit zou ik niet al te hard zeggen. Autoweek award...zegt dat je iets? Die prijs is bij Subaru geen onbekende.

Of een Maserati Ghibli, veeeeeeeel mooier en meer emotie. Alleen op betrouwbaarheid zal de Maser het niet winnen.

Ik had deze opmerking al verwacht... daarom staat erbij 'beleving' :P

Ik bedoel het hard kunstofdashboard van een impreza vs een hoogwaardig afgewerkt dashboard van een S3 daar zit nog al een verschil in.

Ik weet idd dat qua betrouwbaarheid de subaru's ontzettend hoog staan, maarja betrouwbaar en kwalitatief hoogwaardig afgewerkt is niet hetzelfde ;)
 
en wat betreft die maserati, ik vind het maar lelijke hokken en die italiaanse troep is niet echt kwalitatief, en emotie 8P , komop zeg het blijven maar autos:p

no offence:*
 
Ik had deze opmerking al verwacht... daarom staat erbij 'beleving' :P

Ik bedoel het hard kunstofdashboard van een impreza vs een hoogwaardig afgewerkt dashboard van een S3 daar zit nog al een verschil in.

Ik weet idd dat qua betrouwbaarheid de subaru's ontzettend hoog staan, maarja betrouwbaar en kwalitatief hoogwaardig afgewerkt is niet hetzelfde ;)

ja maar voor 1 zon audi koop je 2 impreza's, niet iedereen wil een hoog afgewerkt dashboard!, ik koop het lieft een auto en sloop gewoon alles eruit:winner: , alleen een klein dashje met kuipstoeltjes})
 
omg8P 8P 8P 8P

Audi nieuwprijs: 42k

Impreza nieuwprijs: 22k

welke schrijft er dan het meeste af, rekenen is sim-pel:Z

Kijk nieuwprijs van een 2007 Impreza, dat geeft een reeëler beeld. Autoweek rekent het op een bizarre manier om. En dashbord van A3 is ook gewoon hard plastic, maarja, dat is dan toch beter dan plastic in een japanner of niet.
 
Ik weet niet hoor maar de gebruikte materialen in het dash/interieur van een audi/bmw/merc/ALFA is weldegelijk van betere kwaliteit dan van een Subaru
 
en wat betreft die maserati, ik vind het maar lelijke hokken en die italiaanse troep is niet echt kwalitatief, en emotie 8P , komop zeg het blijven maar autos:p

no offence:*

Als emotie geen rol speelt waarom koopt dan niet iedereen suzuki alto 1.1? Economischer krijg je het haast niet....
 
Ik weet niet hoor maar de gebruikte materialen in het dash/interieur van een audi/bmw/merc/ALFA is weldegelijk van betere kwaliteit dan van een Subaru

Nee, kwaliteit is niet beter. Europees ziet er misschien mooier uit, maar qua constructie van auto's kunnen wij een hoop leren van de Japanners. Zij maken kwalitatief 10x betere auto's dan heel Europa bij elkaar en nog tegen een lagere prijs ook.
 
Like I said: een stuk hardplastic vs een stuk soft-touch kunstof is weldegelijk van een betere kwaliteit....of laat ik zeggen van een HOOGWAARDIGERE kwaliteit dan het hardplastic.

Je bent aan het ziften Stephan, heel erg aan het ziften, tot vervelends aan toe.
 
Hoezo kwaliteit? Ik denk dat je kwaliteitsbeleving bedoelt. Gaat soft touch langer mee dan hard plastic? Denk zelfs dat het eerder stuk gaat, tenminste als ik onze renault bekijk, die vrijwel eerste was met dat soft touch interieur.
 
Naja ik weet niet, je had het eerst over afwerking en toen pas over de materialen. Maar ik denk dat we allebij hetzelfde bedoelen.

De 1 wilt dit en de ander wilt dat. En voor ieder wat wils in autoland.
 
Nee, kwaliteit is niet beter. Europees ziet er misschien mooier uit, maar qua constructie van auto's kunnen wij een hoop leren van de Japanners. Zij maken kwalitatief 10x betere auto's dan heel Europa bij elkaar en nog tegen een lagere prijs ook.

Denk dat er geen 1 japanner kan tippen aan de wegligging van een degelijke BMW.. Mischien een enkele maar de bij het gros van de Japanse auto;s ligt het motorblok al voor de voorwielen.. Geeft niet echt een optimaal weggedrag;) Dus stephan.. weet even niet waar je precies op doelt maar Japan is in mijn ogen nou niet echt een fantast.

GR Jeff

EDIT::

Trouwens je zegt "Nee, kwaliteit is niet beter." VS "Zij maken kwalitatief 10x betere auto's dan heel Europa bij elkaar"...

EDIT::
 
EDIT::

Trouwens je zegt "Nee, kwaliteit is niet beter." VS "Zij maken kwalitatief 10x betere auto's dan heel Europa bij elkaar"...

EDIT::

Dit strookt met elkaar.

En:

fan·tast (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met een abnormaal sterke fantasie => donquichot, dromer, duimzuiger, luchtfietser
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top