Je volgende auto #5

Status
Not open for further replies.
@ jules

LPG wordt dus wel zo'n 100 graden warmer he. Het wordt pas warm na/tijdens de verbranding he. En of het dan vloeibaar, gasvormig of vast in de cilinder komt, maakt echt geen hol uit.
 
Zag in Terneuzen afgelopen zaterdag nog een Abarth staan, een zwarte met de goede kleur velgen ;)

Maar geen leer btw.. en de prijs heb ik niet naar gekeken eigenlijk..
 
Velgen moeten zeker 17" Chroom Shadow zijn. Alleen die zie je zo weinig. Leer boeit me niet zo, is mooi meegenomen. Ik wil gewoon een Abarth :p
 
idd, die velgen zijn ook spuuglelijk. Maar ik ben sowieso al geen Stilo fan eerlijk gezegd, voor de introductie vond ik hem geil, maar toen ie eenmaal uit was, NEIN.
 
vriend van me had een abarth, ik was echt verliefd op dat ding te mooi gewoon, maar verbruik lag veels te hoog, is overgestapt naar nieuwe a3 ook mooie bak.
 
Liefst wil ik een Abarth in Moiré (kleur die ik nu heb) of een Gele met Chroom Shadow is :~ :W
damour57_1132247674_fiat_stilo_abarth_jaune.jpg
 
zo mooie VR6 strak in de lak, leuke velgjes, etc.
mooie type (op booskijkers na maar dat is een bij zaak).
 
beetje jammer van de 200K maar hebben toch de meeste vr6 van die prijs klasse.
Verder ook wel een droombak, alleen duur in verzekering.
 
Als je zn 6 cilinder gewend bent, wil je nooit meer een 4 cilinder :#

En door t geluid rij je meestal wel hoog in toeren, en zn 6je slurpt wel x|
Ik heb mn auto niet nodig, dus rij beetje loos rond. Maar sta wel elke week á50 euro te tanken :X
 
haha :W
Heb nu een week de 850 t-5 van m'n ouders tot m'n beschikking. Als je een beetje recreatief gaat rijden zit je ook tussen de 1:4 1:6 :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top