Je volgende auto #5

Status
Not open for further replies.
Mensen,

Ik word in mei 18 en snap echt geen zak van auto's. wel vind ik deze echt vet

http://www.marktplaats.nl/index.php...4jibXsyGmSXo0GB6Jvnf94%2FMiA%2FfA%3D%3D#photo

Dit type bmw zoek ik eigenlijk zowieso, alleen iedereen zegt dat het zo duur is.
Ik heb dus ongeveer het volgende berekent (weet niet of het goed is berekent)

BMW 3.18i gas

Wegenbelasting: Per kwartaal € 157,00 Per jaar € 616,00
Benzine ( 25 euro = 500 km) €100 per maand
Verzekering: 80 per maand

Per maand ongeveer:
233 euro = ongeveer 250 euro

Ik verdien momenteel 350 euro per maand (pak er binnekort nog zaterdag bij en krijg opslag omdat ik ouder word). Is dit verstandig om te rijden ? of is bmw gewoon duur ?

Ik hoop dat ik hier een goed antwoord krijg :)

De belangrijkste posten vergeet je:

Onderhoud & Onvoorzien. Of te wel lekker laten liggen de bmw, is veels te duur voor je inkomen. Want ik neem aan dat je ook nog wel eens een biertje wil drinken of weg wilt gaan....
 
Volgens wat ik gelezen heb rijdt de 1.4 GT best aggressief, maar ik zou toch liever de 2.0 willen hoor :p Als ik een GT zou kopen dan zou het wel de 2.0 TDI 170PK GT TDI zijn.

Maarja, als ik dan van plan ben binnen een paar jaar eventueel minder km's te doen heb ik liever een snelle benzine dan diesel staan ;)


Gr
W
 
Ik heb eigenlijk nooit echt berekend wat mn auto per maand kost.

Wegenbelasting: 15 p/mnd
Verzekering (eigen naam) 37 p/mnd
Tank per maand ongeveer :P 40 euro.

Apk kwam hij glansrijk doorheen, verder geen kosten gehad. Dus als je het zo bekijkt rij ik voor minder dan 100 € per maand een auto :)
 
Jules. Stop is met hier posten van vr6jes en post er is 1 in het eigen auto topic:+
Laatstgeposte ziet er op de foto iig erg goed uit (afgezien van wat kleine dingetjes)
 
Mensen,

Ik word in mei 18 en snap echt geen zak van auto's. wel vind ik deze echt vet

http://www.marktplaats.nl/index.php...4jibXsyGmSXo0GB6Jvnf94%2FMiA%2FfA%3D%3D#photo

Dit type bmw zoek ik eigenlijk zowieso, alleen iedereen zegt dat het zo duur is.
Ik heb dus ongeveer het volgende berekent (weet niet of het goed is berekent)

BMW 3.18i gas

Wegenbelasting: Per kwartaal € 157,00 Per jaar € 616,00
Benzine ( 25 euro = 500 km) €100 per maand
Verzekering: 80 per maand

Per maand ongeveer:
233 euro = ongeveer 250 euro

Ik verdien momenteel 350 euro per maand (pak er binnekort nog zaterdag bij en krijg opslag omdat ik ouder word). Is dit verstandig om te rijden ? of is bmw gewoon duur ?

Ik hoop dat ik hier een goed antwoord krijg :)

Begin maar met max een 1.6, liever geen GTI/GSI of zo en lichter dan 950 kg zou ik zeggen. Dan blijft het nog een beetje te betalen.
 
Is misschien ook wel een optie.. maar dan moet ik nog even maandje of 2 doorsparen.. zit te twijfelen of het de moeite waard is..
Heb niet echt dringend een auto voor mijzelf nodig..
 
Mini-G, ik denk dat de helft van de jonge autobezitters de auto niet dringend nodig heeft. Ik ook niet bijvoorbeeld, maar het is (naast dat het natuurlijk makkelijk is) toch iets leuks om op jonge leeftijd te bezitten. En een polo gti is natuurlijk gewoon vet:), dus waarom zou je het niet doen
 
Nee alleen ik was opzoek naar wat goedkopers zodat ik het meteen kon halen.. maar ietswat sparen+wachten en dan leuke polo halen is geen slecht idee :)
 
Ik zag dat ding idd al staan.. italiaanse import..
Word al ver boven de vraagprijs geboden.. zal wel iets aan mankeren trouwens gezien de prijs?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top