This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #27

The Fatal heeft zo'n ding, moet je hem ff vragen.

BTW: Mn vriendin wil een Cinquecento Sporting kopen, heeft iemand aankooptips?
 

Het is niet onmogelijk maar je wilt het eigenlijk niet ondernemen... Informatie over je airco, de boordcomputer etc zit allemaal in dat scherm verwerkt. Dat wil je dus behouden en daar moet je weer een andere plaats voor zoeken. Dan zit je dus met een kapot dashboard waar je nog ergens een radio in moet knutselen. Beste optie is de nieuwe radio in het dashboardkastje bouwen en dat is nog steeds kut
 
vriendin van vriend van mee heeft er 1 ''abarth'' versie ook nog, ziet er leuk uit, maar alleen maar problemen mee.
 
Ja ; niet doen

Dingen zijn echt serieus te gammel...

Ervaring? Ik kan m zelf wel redelijk in onderhoud hebben natuurlijk. Zou gaan om een exemplaar met 120.000 NAP, airco, cv op ab, airbag, el. ramen, bijna full options voor zo'n ding eigenlijk. Ik vind het zelf wel grappige autootjes...
 
Heb de hele avond zitten lezen op cinquecentoclub.nl . Volgens mij kan ik het wel aan, koppakking komt vaak voor, mgoed dat is bij VW ook verder alleen maar truttenproblemen, tikkende klepstoters enzo.... Elektronica valt mee imo. Ga er volgende week een paar bekijken denk. Ik zou geen ander alternatief weten voor een <750 kg, sportief, redelijk bijdetijds autootje.
 
Ervaring? Ik kan m zelf wel redelijk in onderhoud hebben natuurlijk. Zou gaan om een exemplaar met 120.000 NAP, airco, cv op ab, airbag, el. ramen, bijna full options voor zo'n ding eigenlijk. Ik vind het zelf wel grappige autootjes...

Tis grappig tot je de bocht om gaat! :+

die dingen hellen echt ziek veel over! (ervaring met het hok van mn oma) Als ik daar in rijd ben ik echt serieus bang dat ik omflikker!
en bij de 140 begint alles te klapperen en te trillen
 
Heb die van mij nu bijna een jaar en heb nog geen problemen gehad...

Wegligging is super, maar dat komt misschien door het andere onderstel.
Onderdelen zijn redelijk goedkoop te krijgen en onderhoud is ook makkelijk zelf te doen.
 
Arne, knalrood geen optie voor de GTD? Wel erg toffe auto! Stuurwielbediening gebruik je niet? Heb het op de Focus ook, en vind het geniaal... Of ondersteunt je hu het niet?

[ir]http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2009/03/vw_golf_gtd_580.jpg[/ir]
 
Euh nee, geen optie Bart . Stuurbediening ondersteunt mn HU idd niet, en ik ga echt niet met de std radio rijden.

[edit] Er is een canbus adapter leverbaar van Kenwood, zet die er wel in. Prijs valt op zich ook nog wel mee, 90 euro.
 
Last edited:
Mag je uberhaupt een rode uitkiezen van je baas, of is het geen persoonlijke optie van je? Kan je trouwens maar uit negen kleuren kiezen? Ik zie dat je bij een normale Golf ook maar uit 11 kleuren kan kiezen... Is er altijd zo weinig mogelijkheid? Heb eens bij een A3 SB gekeken bijvoorbeeld, daar kan je uit 15 kleuren kiezen...
 
Last edited:
Ik vind rood wel mooi, maar niet op een VI. Het zou wel mogen denk ik al rijdt er niemand bij ons een rode auto. Dat van de kleuren klopt, echt treurig weinig zijn er. In Duitsland zijn er veel meer, Individual kleuren. Kost ook veel meer trouwens
 
mijn dinnetje wil een ford fiesta ghia uit 96 kopen, tips? wel of niet doen?

heeft trouwens 65000 nap gelopen of kwaaltjes wat die dingen hebben?