Je volgende auto #27

Bart, ik ben het onderhoud aan de 156 al zat, hoe moet dat met zo'n ding welniet gaan 8P wel supervet zo'n ding...

Heb gewoon nog geen idee wat er komt, misschien blijf ik nog wel een tijd in de SW rijden. Moet zeggen dat ie weer lekker wakker is na die blaaspartij vanuit Spanje naar NL :D
 
Mocht er na de vakantie nog geld over zijn ga ik kijken voor zo'n ding:

[ir]http://www.carphoto.ch/diverses/langenthal/lang_2004-09-26_045.jpg[/ir]

als je er een gevonden hebt en je hebt onderdelen nodig laat maar horen. heb nog het een en ander liggen.
 
Iemand die een S2000 als volgende auto wil?:P

Deze keer is 't bloedserieus. Ding gaat er uit en er komt een integra weer terug + motor.

Moet ie kosten? :P


Vriend van me (Six-o @ forum, alleen weing meer @ forum) is van plan er 1 te kopen.
Het plan was geloof ik om er over een paar maanden 1 te kopen, maar als er een mooi prijs kaartje aan hangt, heeft ie misschien wel intresse.
 
Mooie auto's maar wat een vreemde overstap. Grande Punto > Volvo station.
Ga dan voor een C30 kijken ofzo.. Past denk ik ook wat meer bij je leeftijd dan een (Volvo) station _imo_ :)

Wou jij geen Saab gaan rijden?

Nou, i.t.t. de 156, kan je deze gewoon thuis laten staan als hij kapot is, en pak je de fiets/scootah om op het werk te komen :)

Ok, deze beredenering volg ik ECHT niet :D
 
Moet ie kosten? :P


Vriend van me (Six-o @ forum, alleen weing meer @ forum) is van plan er 1 te kopen.
Het plan was geloof ik om er over een paar maanden 1 te kopen, maar als er een mooi prijs kaartje aan hangt, heeft ie misschien wel intresse.

Weet niet wat je bedoeld met "mooi prijskaartje" ?
Mijn S2000 moet €24.500 opbrengen.
De wagen is wel duurder dan een hoop op marktplaats bijvoorbeeld, maar daar staat wel tegenover dat dit een facelift is, origineel nederlands, in supernette staat, altijd dealer onderhouden en in het bezit van maar heel weinig km's is.

Mij dunkt adhv je post dat dit niet is wat je maat zoekt? Kan 't verkeerd begrijpen hoor, in dat geval nofi.
 
Ik ben aan het kijken voor een bakwagen, omdat ik veel moet vervoeren.

http://link.marktplaats.nl/260344559

Nou viel mijn oog hier op... dit vind ik echt een onwijs mooi ding. Laag, grote bak, oprijplaat alleen wel aan de dure kant.
Ik heb totaal geen ervaring met renault bedrijfswagens... is er iemand die weet of dit een beetje betrouwbare dingen zijn ?
Liever zou ik een VW LT tdi of een Iveco kopen, omdat ik daar qua betrouwbaarheid een veel beter gevoel bij heb. Maar misschien zijn die renaults ook prima dingen.

Sprinters en opels hoor ik vaak van dat de verstuivers de geest geven.

Je moet eerst kijken wat je wilt gaan vervoeren. Als jij alleen maar motoren in europa op wilt halen zou ik dus NOOIT naar zon bakwagen kijken het brandstofverbruik is gigantisch veel. Je moet eerst kijken naar hoeveel ruimte je nodig hebt. De renault master is in heel veel varianten geleverd.
 
Als ik 10 kilometer verderop zou werken, zou ik best een hobbyauto aandurven... Als je 30/40k per jaar rijdt ga je iets anders denken :+

Als ik uitga van 13km woon-werk elke dag en er van uitga dat ik elk weekend naar mijn ouders ga dan kom ik uit op 20k km per jaar. Natuurlijk ga ik niet elke weekend naar m'n ouders, en werk ik ook geen 50 weken per jaar maar dan zijn er natuurlijk nog vakanties (Spanje was ook weer 2500km erbij) en van die geintjes als huisfeestjes in Tilburg of Wageningen of.. Nou ja, niet om de hoek dus.

Toch wel een verschil met de 45k km die ik nu rij :P
 
Je moet eerst kijken wat je wilt gaan vervoeren. Als jij alleen maar motoren in europa op wilt halen zou ik dus NOOIT naar zon bakwagen kijken het brandstofverbruik is gigantisch veel. Je moet eerst kijken naar hoeveel ruimte je nodig hebt. De renault master is in heel veel varianten geleverd.

Oh.... ok.

Raar dat het verbruikt zoveel meer is dan een normale bus. Komt dat door de combinatie aerodynamica en gewicht?

Maar ok, goeie tip :) bedankt!
 
Oh.... ok.

Raar dat het verbruikt zoveel meer is dan een normale bus. Komt dat door de combinatie aerodynamica en gewicht?

Maar ok, goeie tip :) bedankt!

Met zo'n meubelbak kom je niet verder dan 500km op een tank. Normale variant van zo'n bus loopt 170/180, terwijl met bak hij niet boven 130/140 komt op een normale rechte weg. Ter illustratie: Transit zonder opbouw bij ons rijdt 1000 kilometer op een kleinere tank.
 
Weet niet wat je bedoeld met "mooi prijskaartje" ?
Mijn S2000 moet €24.500 opbrengen.
De wagen is wel duurder dan een hoop op marktplaats bijvoorbeeld, maar daar staat wel tegenover dat dit een facelift is, origineel nederlands, in supernette staat, altijd dealer onderhouden en in het bezit van maar heel weinig km's is.

Mij dunkt adhv je post dat dit niet is wat je maat zoekt? Kan 't verkeerd begrijpen hoor, in dat geval nofi.




Geloof dat het budget op dit moment rond de 20k is.
Maar 24.5k gaat hem nu nog even niet worden denk ik :)

Ik zal het iig wel even aan hem laten weten dat je hem weg doet, misschien dat je m tegen die tijd nog wel hebt.
 
Ik wil er boven in een bed maken... want ik zal vaak ritten maken waar ik 2 dagen over doe. Dus hoog is handig, zodat ik er onder nog steeds alle ruimte heb om motoren vast te zetten.
 
Back
Top