Je volgende auto #27

Je gaat voor je lol echt niet in zo'n bak liggen hoor :X . Als je een nog lagere neemt (Vivaro, Traffic, Vito) dan kan je dezelfde hoeveelheid kwijt, met lager brandstofverbruik. Je bent sneller, en van je besparing kan je een goedkoop motel boeken. Als je officieel bedrijf opzet (weet niet of dat zo is?) dan kan je die kosten nog aftrekken ook.
 
Ik zou me eerlijk gezegd ook niet zo prettig voelen in zo'n bak hoor langs de snelweg. Een cheap hotel heb je voor 30 euro, is denk ik net zo duur als de extra brandstofkosten.
 
Indeed. Bij zo'n bakwagen heb je sowieso al 0 ventilatie. Bij een busje is dat niet veel beter. Lekker met je raampje open bij zo'n parking :P
 
Je zou maar net op de verkeerde parkeerplaats terecht komen:P Heb je midde in de nacht een of andere homo op je raam kloppen 8P Is mijn vader in de vrachtwagen wels eens overkomen namelijk:+
 
Brr, pitten bij een parking..Voor je het weet wordt je wakker in een lege auto met een pink sock en een knallende koppijn van de narcose.
 
Ik heb gisteren trouwens eindelijk een offerte in mogen dienen bij HR voor een nieuwe leasener. Directeur HR bij ons dacht dat ie wel goedgekeurd zou worden.

Gaat om een Golf GTD, 5 deurs, 18" wielen, schuifdak, xenon, dynamic drive control, en nog wat nutteloze opties zoals een opbergpakket, parkeersensoren, stoelverwarming, iig geen leer, dsg of navi, leer is vies, dsg is wel leuk maar duur. en navi + carkit heb ik zelf.

Kleur op de offerte is nu wit, maar twijfel toch om hem in t donkergrijs te bestellen mocht het doorgaan.
 
Ik weet niet hoeveel motoren je per keer op wilt gaan halen maar aan de grote die je nu denkt kan je wel 8 per keer op halen:P Zelf rij ik dagelijkse in een Sprinter 311 verbruik is 1 op 8 nou is mercedes wel de zuipschuiten onder de bedrijfsauto's
 
nou als je voor hoop geld aan motoren in je waggel hebt staan, slaap ik desnoods op de bijrijdersstoel... toch extra gevoel van veiligheid...
 
Ik heb gisteren trouwens eindelijk een offerte in mogen dienen bij HR voor een nieuwe leasener. Directeur HR bij ons dacht dat ie wel goedgekeurd zou worden.

Gaat om een Golf GTD, 5 deurs, 18" wielen, schuifdak, xenon, dynamic drive control, en nog wat nutteloze opties zoals een opbergpakket, parkeersensoren, stoelverwarming, iig geen leer, dsg of navi, leer is vies, dsg is wel leuk maar duur. en navi + carkit heb ik zelf.

Kleur op de offerte is nu wit, maar twijfel toch om hem in t donkergrijs te bestellen mocht het doorgaan.

Erg dik! Ondanks dat wit een _beetje_ afgezaagd begint te worden denk ik wel dat het mooier staat op zo'n GTD dan donkergrijs :)
 
Een GTD zou ik zeker in het zwart nemen, staat imo het beste icm de chrome randen. Wit is ook mooi maar idd afgezaagd.

Ik wilde eigenlijk die chrome randen juist uit de grille hebben, en een GTI grille monteren, op een witte dan.

Maar deze kleur doet ook hard icm het chroom:

5ee80_2010_volkswagen_gtd_official_photos_and_info_featured_item.jpg


Interieur is zo dik he:

2010-volkswagen-gtd-seats.jpg


:~
 
Zoals op die foto is ie op de grille na af! Als GTD dus DE combinatie. Die grijze kleur ben je denk ik redelijk snel op uitgekeken, vind het een van de saaiste kleuren OOIT!

Zwart is by far het mooiste op een VI!
 
Back
Top