Je volgende auto #27

We zullen t zo wel zien, vrouwen zijn anders dan mannen. Ik ga er sowieso alleen in rijden als mn 32b t niet doet oid. Vrij vaak dus :D
 
sander onder ilonka's naam

een fiesta van rondt 96 ook niets arne

kwa onderhoud hebben die echt bijna niets nodig
en ook in verzekering en wegenbelasting kosten ze niets

zoon fiat is echt een hele kleine wagen waar ze denk ik best spijt van gaat krijgen
ik heb al veel van die dingen kapot zien lopen
 
Last edited:
ford is geen optie :P

deze seicento was ook weer niks. volgens verkoper alleen een klein deukje wat er zo uitgehaald kon worden door een restyler.....scheur in bumper, zijscherm in elkaar, en er zat bijna meer lakstift lak op dan normale lak.
 
Tja, ik vind het wel grappig. Heb zelf ook een Panda gereden, is hetzelfde principe eigenlijk. En mn broertje rijdt in een Panda 33 van 1984 dus die kan er mooi aan sleutelen, motoren zijn bijna hetzelfde, onderliggende nokkenas :D

Nou, zo'n Seicento heeft m'n schoonmoeder dus ook... Wat een gammele zooi zeg, en het ding is uit 1999 (niet uit 1899 dus)... We hebben de stoelverstelling gesloopt de vorige x, en niet eens met lomp geweld... Armoe troef, zo'n ding... Kan je haar niet in een Charade praten ofzo? :X
 
Geloof me jongens, heb elke goedkope jap al gehad :D Daewoo Matiz vond ze dan wel weer wat :eek:.

Net weer gereageerd op een blauwe Cinq Sporting en een rode Seicento 900.
 
Die eerste types zijn geen drol meer waard. Alleen vind ik altijd dat er een bepaald slag mensen in een Matiz rijdt. Totaal in hun eigen wereld lijken die zich in het verkeer te begeven. Onbewust van sociaal / vlot rijgedrag, en andere ergenissen die ze de wereld in helpen :P

/ einde klacht.
 
Een Matiz is wel een driecylinder, rijdt imo voor geen meter. Ze wil perse een Fiatje, als het echt zo'n rampending is moet ze t zelf maar ervaren. Ik heb al ongeveer t hele Cinquencento forum doorgespit en vind het allemaal wel meevallen, ach we zien t wel.
 
Op het Focus-forum vind ook 99% een Focus een geweldige auto :+

Maar misschien valt het mee, gf van een vriend van me (waar ik altijd scootahs mee bouwde) had ook zo'n Cinq, zal hem vanavond eens vragen of dat ding beviel... Weet wel dat er allerlei interessante bijgeluiden te beluisteren waren als dat ding alleen al stationair liep...
 
Op het Focus-forum vind ook 99% een Focus een geweldige auto :+

Maar misschien valt het mee, gf van een vriend van me (waar ik altijd scootahs mee bouwde) had ook zo'n Cinq, zal hem vanavond eens vragen of dat ding beviel... Weet wel dat er allerlei interessante bijgeluiden te beluisteren waren als dat ding alleen al stationair liep...

Een oom en tante van mij hebben een cinq gehad, nou nou nou nou... Wat een gammel ding zeg :P Heb er één keer mee gereden, was wt mij betreft ook de laatste keer.. Was wel een 900 trouwens, zo'n Fire zal misschien nog ietsje meevallen. Die 900 was écht traag met een hoofdletter T :+
 
Back
Top