Je volgende auto #27

Voor jou of je gf zal het vast een prima autotje zijn, maar ik heb er ooit ingereden en werd er echt knettergek van. Ik ben dus vrij lang en als ik op de rem drukte, drukte ik ook meteen het gas in. Het pastte gewoon allemaal niet. Dus met gierende motor (koppeling in) kon ik nog net tot stilstand komen. Heerlijk. Ik denk dat die Fiat mn slechtste autoervaring ooit is.
 
We zullen t zien. Bij een Panda is t ook dramatisch, daar heeft mn broertje de pedalen van verlast, ook nog een optie.
 
automaat is 4 versnellingen, handbak 5. 130pk heb je zelfs met een 6 handbak _geloof ik_ maar daar kunnen de VAG-kenners hier wel antwoord op geven.

Ja, is met zesbak geleverd...

150 pk is altijd 6 bak.
130 volgens mij niet altijd.

Is ook waar... Een Bora TDI met 115pk kan bijvoorbeeld een 5 of 6 bak hebben... Een Passat / A4 B6 130pk TDI kan ook met 5 of 6 bak

Max 1400 voor een heeuuule nette.

Op zich zijn ze wel netjes, die je post...

We zullen t zien. Bij een Panda is t ook dramatisch, daar heeft mn broertje de pedalen van verlast, ook nog een optie.

Zelfs ik kom met m'n charmante maatje 42/43 klem te zitten bij die kleine Fiat's... Heb trouwens gisteren nog ff aan die maat van me gevraagd hoe die Cinqu was bevallen (had er ook 1 voor gf)... Op zich was er nix mis mee, alleen bij verkoop liepen alle kopers ze zeuren over die tikkende motor (wat ze vrijwel allemaal doen)... Kreeg toen een tip om er dikke olie in te gooien (15W40 ofzo?) en toen was het verdwenen :D Auto zelf was toen ook vlot verkocht...
 
Voor jou of je gf zal het vast een prima autotje zijn, maar ik heb er ooit ingereden en werd er echt knettergek van. Ik ben dus vrij lang en als ik op de rem drukte, drukte ik ook meteen het gas in. Het pastte gewoon allemaal niet. Dus met gierende motor (koppeling in) kon ik nog net tot stilstand komen. Heerlijk. Ik denk dat die Fiat mn slechtste autoervaring ooit is.

Toch bouwen ze ook ferrari's :*
 
Weet iemand hier toevallig op welke site ik zo'n BPM tool kan vinden? Hele tijd terug zag ik hem nog...nu kan ik alleen eentje vinden waarvoor je 15 euro moet dokken.

Ben misschien van plan om een Supra TT te gaan invoeren als ik die van mij verkocht heb. Maar weet totaal niet hoeveel kosten er (ongeveer) nog bij komen als ik deze wil invoeren.
 
Thnx dat was hem inderdaad. Zie wel maar alleen de 3.0 Turbo erbij staan, Twin turbo niet. Maar de nieuwprijs is volgens mij zowat hetzelfde, ca 80.000. Nog geen 1000 euro BPM, valt me reuze mee. Maar neem aan dat er nog veel meer kosten aan verbonden zijn...iemand die me heel kort maar krachtig hier meer over kan vertellen?
 
BTW zal je er toch niet meer over betalen? Benzinekosten er nog bij rekenen, en eventuele overtocht als het naar GB is, en dan weet je alles.
 
Dat zou wel behoorlijk goedkoop zijn. BPM zit rond de 800 euro, keuring 100 euro, platen 25 euro en evt benzine ca 100 euro. Voor ca. 1000 euro zou ik dus klaar zijn. Hoop dat ik die van mij snel kwijt ben dan.
 
eerst een m3, en nu een supra turbo, jij was toch diegene die zn rijbewijs kwijt was? wat is de reden dat je je bmw wegdoet dan? en dan nu een auto met nog meer vermogen :X
 
vraag me af hoe je m wilt gaan verzekeren. is een wisseling van auto, dus word je weer even tegen het licht gehouden bij de verzekeringsmaatschappij. en dan een supra turbo, succes :D
 
Last edited:
vraag me af hoe je m wilt gaan verzekeren. is een wisseling van auto, dus word je weer even tegen het light gehouden bij de verzekeringsmaatschappij. en dan een supra turbo, succes :D

Verzekering komt gewoon op iemand anders z'n naam...net zoals bij de M3 nu het geval is. Totaal geen probleem dus.
 
Verzekering komt gewoon op iemand anders z'n naam...net zoals bij de M3 nu het geval is. Totaal geen probleem dus.

Echt slim lijkt het me niet, zeker met zo'n auto. Mgoed moet je zelf weten, ik doe het zelf ook zo maar dat zijn absoluut geen dailies of snelle wagens.
 
Back
Top