j0enne Well-Known Member 3 March 2012 #261 Ik heb nog nooit zo'n slechte scheids als vandaag gezien zeg, die Bossen maakte er echt een potje van!
Ik heb nog nooit zo'n slechte scheids als vandaag gezien zeg, die Bossen maakte er echt een potje van!
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 3 March 2012 #262 [ir]http://www.rkcwaalwijk.nl/wp-content/uploads/2011/08/Roda_JC_uit-4.jpg[/ir]
Lucien Volvo Amazon `70 4 March 2012 #263 Voor volgend jaar wel interessant. Mourinho naar Chelsea denk ik? Sneijder misschien dan naar Chelsea? Van Persie naar City? Madrid? Barca? Denk dat die wel weggaat na dit seizoen, hij is echt verschrikkelijk in vorm dit jaar.
Voor volgend jaar wel interessant. Mourinho naar Chelsea denk ik? Sneijder misschien dan naar Chelsea? Van Persie naar City? Madrid? Barca? Denk dat die wel weggaat na dit seizoen, hij is echt verschrikkelijk in vorm dit jaar.
j0enne Well-Known Member 4 March 2012 #267 Godverdomme, Ajax op 1-1 door Imbecilio. Nu gaan ze ook nog winnen... Maar wat een dramatische pot zeg, Ajax is echt om te janken.
Godverdomme, Ajax op 1-1 door Imbecilio. Nu gaan ze ook nog winnen... Maar wat een dramatische pot zeg, Ajax is echt om te janken.
j0enne Well-Known Member 4 March 2012 #268 2-1 dus. Edit: Imbecilio speelt dus de wedstrijd van z'n leven, 3-1. Edit: Imbecilio met een hattrick. Wat een geflatteerde zege weer zeg, ongelofelijk. Last edited: 4 March 2012
2-1 dus. Edit: Imbecilio speelt dus de wedstrijd van z'n leven, 3-1. Edit: Imbecilio met een hattrick. Wat een geflatteerde zege weer zeg, ongelofelijk.
ruud. www.vk-tuning.tk 4 March 2012 #272 Un nee, ben gewoon erg blij met de voortgang dus van die pot
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 4 March 2012 #273 Tinne said: Wat 0-3? Click to expand... :'( Wat een vooruitziende gave heb ik toch... 0-4 zelfs! bizar. Last edited: 4 March 2012
Tinne said: Wat 0-3? Click to expand... :'( Wat een vooruitziende gave heb ik toch... 0-4 zelfs! bizar.
Fox_gek Pilsje erbij? 4 March 2012 #276 Twente is wel heel lekker bezig! Maar als een ploeg 4 doelpunten in 1 helft kan maken, kan de andere ploeg dat toch ook wel
Twente is wel heel lekker bezig! Maar als een ploeg 4 doelpunten in 1 helft kan maken, kan de andere ploeg dat toch ook wel
j0enne Well-Known Member 4 March 2012 #277 Het is toch lachwekkend, 4 kansen waar ze werkelijk HELEMAAL vrij staan. Dan is 't makkelijk afwerken ja. Ze scoorden trouwens net op 't moment dat die 'spontane' actie met 't clublied moest worden ingezet.
Het is toch lachwekkend, 4 kansen waar ze werkelijk HELEMAAL vrij staan. Dan is 't makkelijk afwerken ja. Ze scoorden trouwens net op 't moment dat die 'spontane' actie met 't clublied moest worden ingezet.
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 4 March 2012 #278 Fox_gek said: Maar als een ploeg 4 doelpunten in 1 helft kan maken, kan de andere ploeg dat toch ook wel Click to expand... En je kan ook zeggen tegen jezelf "offday, offday..." doet niet minder pijn. /rood Douglas....niet dat het zal helpen denk ik. Last edited: 4 March 2012
Fox_gek said: Maar als een ploeg 4 doelpunten in 1 helft kan maken, kan de andere ploeg dat toch ook wel Click to expand... En je kan ook zeggen tegen jezelf "offday, offday..." doet niet minder pijn. /rood Douglas....niet dat het zal helpen denk ik.
ruud. www.vk-tuning.tk 4 March 2012 #279 vandaag geen babbels van Driesje over de kampioenswedstrijd denk ik..