Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Gaat Bertje vanavond weer Kuyt een basisplaats geven? Hele seizoen bij Liverpool op de bank en dan goed genoeg voor de basis in het Nederlands elftal? Waarschijnlijk wel, en zn hopeloos gefaalde lievelingsspits van Persie in de spits. Kappen nou Bertje!

Huntelaar spits
Daarachter robben, sneijder en v persie
Dan v Bommel met Strootman

Ik zie zelf liever 2 verdedigende middenvelders, zoals vandaag. Strootman is verdedigend nog niet sterk genoeg en voor de passes en ballen afpakken hebben we aan sneijder en van bommel genoeg.

rvp was weer drama erg jammer als je ziet wat die bij arsenal doet met toch hetzelfde voetbal.

Van Persie in 't Nederlands Elftal werkt gewoon niet, onbegrijpelijk dat Bert dat nog niet door heeft.
Verder heb ik me zoals gewoonlijk weer liggen ergeren aan Kuyt die werkelijk geen ene flikker kan.
Bert zegt dan wel altijd dat spelers die nauwelijks bij hun club spelen bij hem ook niet spelen. Kuyt lijkt daar helaas een uitzondering op.
D'r komt toch nooit gevaar vanaf die kant, als die de bal heeft passt die 'm weer terug, z'n man gaat die in ieder geval nooit voorbij.
Maar hé, Kuyt moet de rechtsback/linksback altijd afstoppen...

Robben was weer koning vandaag! :W
Ik moest trouwena meteen denken aan afgelopen zondag, PSV - Feyenoord.
Sta je 2-0 voor, geef je 't weer op zo'n manier weg.
De verdediging is natuurlijk om te janken.
De Jong zie ik trouwens liever dan Strootman.

Last edited:
Kuyt was inderdaad weer erg triest, extra op zitten letten. Maar het was óf gelijk terugkaatsen of de bal kwijt zijn doordat hij probeerde een actie te maken ;(

-----------------Stekelenburg--------------
van der Wiel - Heitinga - Matthijsen - Pieters
-----van Bommel - De Jong/van der Vaart---
--------Afellay - Sneijder - Robben---------
----------------Huntelaar-----------------

Dit lijkt mij echt de ideale opstelling.

Als Affelay optijd fit is en ook in vorm, anders daar gewoon vPersie op die plek.

Pieters op linksback is ook niets, geen één voorzet van hem komt aan.

Snap ook niet dat Pieters opgeroepen werd, hij heeft nog geen 2 uur wedstrijdritme opgedaan na zun blessure...

2012week01_025.jpg

Ongelofelijk, hulde :W.

Of je wordt een legende net als Bergkamp maar wint geen prijzen, of je verkast naar een betere club met een hele grote kans op 't winnen van prijzen.

Status
Not open for further replies.
Back