het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.

Johan.

Well-Known Member
na lang aandringen;)



hier weer verder



Citaat:
Origineel gepost door Michael
Ik zou het Nederland shirt halen, ManU shirt is lelijk met die witte streep achterop...

Waar bestel je ze? ik wil namelijk nog een inter shirt van materazzi
loveit.gif


kitbag.com of subsidesports.com, ik weet niet of ze daar het Inter shirt hebben met Materazzi, anders moet je via inter.it bestellen, daar hebben ze hem sowieso. Ik koop ieder jaar het shirt van ManU en deze heb ik nog niet, ik vind die van Nederland persoonlijk ook mooier, twijfel nog steeds dus.
 
Advertisement - register to remove this

34 risicowedstrijden erbij met ADO?

tjaa, spijtig, maar ik vind t heerlijk dat ze weer terug zijn in de eredivisie :)
 
ManUtdHSSNo7_0708.jpg


Besteld.

Kom maar met je reactie Lennox :+. Maar speler van het jaar, gouden schoen, kampioen, (CL :p), daar kan niemand tegen op atm.
 
Ajax is zijn 2e sterverdediger(naast johnny) ook alweer kwijt.

Ze zijn inmiddels achter z`n leeftijd denk ik. :D
 
33 minuten om precies te zijn:D

Opzich wel zonde, bij Bayern was die echt goed en toen die net bij ajax kwam en met jong ajax meespeelde was die echt wel goed. Niet alleen het verdedigen, maar ook opbouwend erg goed.
 
Geen eerlijke kans gekregen, plus dat het achterin met vermaelen, vertonghen, heitinga en silva wel goed stond.
 
na lang aandringen;)



hier weer verder



Citaat:
Origineel gepost door Michael
Ik zou het Nederland shirt halen, ManU shirt is lelijk met die witte streep achterop...

Waar bestel je ze? ik wil namelijk nog een inter shirt van materazzi
loveit.gif


kitbag.com of subsidesports.com, ik weet niet of ze daar het Inter shirt hebben met Materazzi, anders moet je via inter.it bestellen, daar hebben ze hem sowieso. Ik koop ieder jaar het shirt van ManU en deze heb ik nog niet, ik vind die van Nederland persoonlijk ook mooier, twijfel nog steeds dus.


Kvind die streep juist wel nice.

Blijf dit een superhard shirt vinden:
InterALS0708.jpg


Misschien in de herfst maar ff halen
 
Met een naam erbij is het een stuk beter, zonder klopt het al helemaal niet.

Ik zou dat shirt maar snel halen, want dit is het uitshirt van 07/08 en voor aankomend seizoen zal het wel weer veranderd zijn.
 
Anders heb je altijd nog Ebay. Maar dat is inderdaad een vet shirt van Inter.

Morgen? 2-1 ManU?
 
Ik hoop ook dat ManU wint want ik vind Chelsea maar een verwaand en bij elkaar gekocht clubje die overigens nog nooit een CL hebben gewonnen.
 
Nee, want bij alle andere topclubs komen ze allemaal uit de jeugdopleiding...

ik snap je punt zeker wel en ook dat je meer fan bent van manchester(ik ook) maar dat het bij chelsea een bij elkaar geraapt zooitje is is ook iets te. Ze hebben niet voor niets sinds 2003 elk seizoen een prijs gewonnen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top