Het grote voetbal topic #35

Status
Not open for further replies.
Mooie club, Dortmund, bizar einde.

[video=youtube;H8qVE_gmjok]http://www.youtube.com/watch?v=H8qVE_gmjok[/video]

Barcelona zal wel door gaan, maar kan toch genieten van die Zlatan :D.
 
FC Messi... PSG vergat 't af te maken na die 0-1, de kansen hadden ze in ieder geval.
Maar toen Messi erin kwam kantelde 't duel en zag ik de bui al hangen voor PSG.
 
Haha Feyenoord speelt de afgelopen wedstrijden het zelfde als Twente net na de winterstop, totaal verdient om nu niet 2e of 1e te staan.
 
Iedereen laat 't gewoon weer liggen, en wij vooral, uiteraard natuurlijk WEER na de winterstop. Da's toch ongelofelijk.
Schijt en schijtziek word je d'r van.
En ondertussen begint Ajax weer aan een reeks en worden weer lachend kampioen.
 
Was nog wel onnodig spannend gister. Het was van beide kanten niet het beste voetbal, gelukkig was het bij PSV nog wat slechter. 3 punten in de zak, nu op naar Heerenveen... Zijn in vorm de laatste tijd, dus dat wordt een interessante wedstrijd.
 
Och, werden gister bij vlagen weggespeeld door Willem II man. En je mag sowieso nog een keer verliezen en gelijk spelen.
 
We zullen zien. Ik hoop natuurlijk met je mee :p

PSV krijgt nog wel wat zware wedstrijden trouwens, maar zijn jammer genoeg niet de enige concurrent :)
 
Hoop natuurlijk dat ze alles nog verliezen, maar dat zit er niet meer in aangezien ze weer een serie aan 't neerzetten zijn.
Nu maar vol voor die tweede plek, dan is het te hopen dat Feyenoord volgende week van Vitesse weet te winnen, of een gelijkspel.
Moeten wij natuurlijk wel bij AZ winnen, willen zij Europees spelen moeten ze die ons eigenlijk cadeau geven...
En daarna hebben we dan weer alles in eigen hand, al zal 't me niks verbazen als we de laatste wedstrijd uit bij Twente 't gewoon weer verneuken en derde worden.
 
De man moest zo nodig in de spotlights staan. Flapdrol.
Laat van Bommel lekker zelf zeggen wanneer die afscheid neemt, hoeft hij toch niet te doen. De lul.
 
Komt d'r ook één uit z'n grot gekropen, dan hoor je ze wel hoor.

Was gister toch ook met de psv aanhang. Dood stil in het stadion hoorde alleen de ajax supporters. Totdat de 1-1 werd gemaakt... En toen kwamen ze voorzichtig uit hun grot:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top