Het grote voetbal topic #35

Status
Not open for further replies.
Wat een onzin zeg. Gaan ze dan ook naar Spanje kijken waar alle banken geld aan de clubs lenen?
En gesteund? De grond is gewoon verkocht. Die andere clubs zijn wel gesteund, die hebben gewoon geld gekregen omdat ze bijna failliet gingen.

Wanneer de banken stoppen met real en barca financieren vallen de banken om, zal dus nooit gebeuren.. Om maar ff op financial fairplay te reageren..

genoten van real-man gisteren... heerlijke partij, rode kaart vond ik zwaar bestraft. Man had ook paar hele goede kansen laten liggen.

En Ronaldo is nog steeds een Mancunian, held :W.

Rode kaart, onterecht denk ik, maar wat als Pepe of Sergio Ramos deze overtreding had gemaakt denk ik dan maar...
Verder had Arbeloa er al af gemoeten bij die overtreding op Evra.

Gefeliciteerd Ajax en Feyenoord.
We komen weer in bekende maand waarin we de landstitel uit handen geven.
Hoe kun je in vredesnaam nu zo'n ontzettend laf spel op de mat leggen, ongelofelijk. Dat verschil met de tweede helft...
Maar nee hoor, we moeten weer eerst op achterstand komen voordat de mannetjes er voor gaan werken. Belachelijk.
Je mocht gewoon van geluk spreken dat je maar met 2-0 de rust in ging want 't kon met gemak 5-0 staan, in de tweede helft zat 't ook niet mee met die bal van Matavz op de lat en die andere kansen waar de keeper uitstekend redde.

Morgen gewoon weer tweede op een punt achterstand van Ajax en op gelijke hoogte met Feyenoord...

seIbXvU.gif

Pffff, dat was weer een ouderwets potje billenknijpen zeg! Maargoed, puntjes zijn weer binnen en staan straks maar 1 puntje achter de koploper.

Roda verdiende wel een pingel trouwens.

De bloemetjes kunnen weer richting Vink. Begint met de week lachwekkender te worden, elke week weer door de scheids bevoordeeld.

Niang moest die bal d'r verdomme in knallen! Maar dit was volgens mij de beste wedstrijd van Barcelona van 't seizoen, niet normaal.
Constant druk zetten waardoor Milan de bal nog niet 3 keer naar elkaar kon passen en Barca had alweer de bal.
Wel dodelijke momenten waarin die goals vielen, na 5 minuten al, vlak voor rust, en direct na rust.

Status
Not open for further replies.
Back