Het grote voetbal topic #35

Status
Not open for further replies.
Ajax was over het algemeen beter, maar maakte het niet af. AZ verdedigde goed en had mazzel dat ze op een gegeven moment een goal maakten. Daarna zag je dat AZ eindelijk wat kon uithalen, al was het niet zo heel veel, op de goals na natuurlijk. Ik ben er iig blij mee :)

En Joenne, aan punten geven doen we niet, we verslaan jullie gewoon 2 keer :X
 
Inderdaad. Je verwacht namelijk een moeilijk potje aangezien we toen nipt van Zwolle wonnen (onterecht) en die nederlaag in eigen huis.
Maar 't ging eigenlijk zeer makkelijk, wachten op fouten van Zwolle en counteren maar.
Die steekbal van Hiljemark op Locadia was inderdaad gruwelijk! :W

Beter op de counter spelen en drie keer scoren dan 78 minuten lang 't spel maken maar nauwelijks goede kansen creëren, al die schoten uit de tweede lijn tel ik namelijk niet mee. Wat een afzwaaiers waren dat trouwens!
 
Last edited:
sowieso verwacht je top voetbal van die 2 ploegen... stelt erg vaak teleur, barca heeft het gewoon moeilijk.
 
Verschrikkelijke wedstrijd, toch 3 punten. Ajax al 7 wedstrijden op rij zonder dat iemand uit de voorhoede heeft gescoord. Ook knap.
Heb niks gezien maar FC Twente zal wel weer dramatisch zijn geweest.
 
NEC was vandaag ook dramatisch! x| Dat was echt niet meer normaal, dat was van het allerlaagste niveau.
Die goals alleen al, Schaken die helemaal vrij mag voorgeven op de vrijstaande Pelle die binnen kan knikken en die 0-3 waarbij Boetius gewoon helemaal vrij uit kan halen.
 
Feyenoord was inderdaad goed, maar zelfs ballen over 10 meter waar geen Feyenoorder in de buurt stond kwamen niet aan.
 
Supporter, waar ligt het denk je aan?

Ik denk dat de klap nu pas echt is gevallen door het wegvallen van sleutelspelers. Laatste paar jaar werd het steeds goed opgevangen doordat er toch nog een paar goede spelers waren en het team op sleeptouw nam. Nu is er slechts 1 echt groot talent imo, en dat is Maher.
Vorig seizoen hadden we nog R. Elm, Poulsen, Holman en Moisander. Er zijn nu niet net zulke goede vervangers voor teruggekomen. Zij moeten nog erg veel leren. Zag je vorig jaar met Altidore, nu begint ie het een beetje te begrijpen hoe het moet.
 
Pfff, wat was dit weer belachelijk.....
daarbij moet ik wel compliment geven aan die López, paar reddingen waar je u tegen zegt!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top