het grote voetbal topic #12

Status
Not open for further replies.
doe je ogen is open jonge, psv stelt de laatste wedstrijden niks voor, psv heeft de grootste scorend probleem van nederland, al een paar jaar. En nu 3 wedstrijden op rij verloren met geeneen goal.
 
Ajax in een DIP?
Beetje veel geblesseerde, had Fey inderdaad geen last van
Ik denk dat het door kwaliteit komt, dat missen ze gewoon

Wat een wan vertoning zeg :+

Oké nu weer genoeg zitten narren..
Ik heb er geen minuut van gezien, maar wel een beetje apart..
 
Ajax tegen Volendam, wat een wanprestatie die worden sowieso dus geen kampioen als je dat op het veld ziet x|

AZ - PSV, jammer voor PSV maar AZ was gewoon de betere hand en dat word dan aan het eind beloond.

AZ pakt de beker dit seizoen.
 
Ajax tegen Volendam, wat een wanprestatie die worden sowieso dus geen kampioen als je dat op het veld ziet x|

AZ pakt de beker dit seizoen.

Een zwaluw maakt nog geen zomer, op basis van deze wanprestatie kun je dus niet zeggen dat ze geen kampieon worden.

AZ maakt goede kans om de beker te pakken inderdaad.
 
Het gebeurt niet weinig dat een grote club verliest van een kleine club. Kijk bijv. naar het NL elftal, verliest van het zwakste landje (op papier) maar wint van de grootste.
Real Madrid had laatst ook van een lokale club verloren?

PSV speelde gisteren niet eens zo slecht vond ik. De wedstijd was goed in evenwicht, daarom ook leuk om naar te kijken. AZ had alleen net iets meer gegeven. En of ze de beker pakken is ook nog maar de vraag, AZ ( 1 ) staat met slechts 4 punten voor op NEC ( 6 ). Het kan nog alle kanten op.
 
Een zwaluw maakt nog geen zomer, op basis van deze wanprestatie kun je dus niet zeggen dat ze geen kampieon worden.

AZ maakt goede kans om de beker te pakken inderdaad.

Oke correctie, door die wanprestatie(s) verdienen ze het niet kampioen te worden :p
 
Sentimentele Kraay jankt en jubelt
De 1-0 overwinning van FC Lienden op Vitesse gaat zonder meer de geschiedenisboeken van de amateurclub in. Trainer Hans Kraay junior liet zich na de sensationele zege op de eredivisionist uit Arnhem (1-0) even helemaal gaan.

"Dit is echt ongelofelijk", stamelde hij voor de camera van RTL. "Ik sta net te janken. De wereld draait door. Ik ben gewoon een sentimentele lul aan het worden. Het is geweldig. Voetbal kan zoveel mooie dingen geven."

Kraay loofde zijn ploeg na de grootste stunt van de derde ronde van het bekertoernooi. "We hebben hier zo hard voor gewerkt. Ik ben zo trots op die jongens. Heb je ooit voetballers door hunebedden heen zien ploegen en vliegtuigen uit de lucht zien koppen? Het is net of we bevrijd zijn van de Duitsers", aldus Kraay.


*nog steeds een SBS6 gast... :L
 
Sentimentele Kraay jankt en jubelt
De 1-0 overwinning van FC Lienden op Vitesse gaat zonder meer de geschiedenisboeken van de amateurclub in. Trainer Hans Kraay junior liet zich na de sensationele zege op de eredivisionist uit Arnhem (1-0) even helemaal gaan.

"Dit is echt ongelofelijk", stamelde hij voor de camera van RTL. "Ik sta net te janken. De wereld draait door. Ik ben gewoon een sentimentele lul aan het worden. Het is geweldig. Voetbal kan zoveel mooie dingen geven."

Kraay loofde zijn ploeg na de grootste stunt van de derde ronde van het bekertoernooi. "We hebben hier zo hard voor gewerkt. Ik ben zo trots op die jongens. Heb je ooit voetballers door hunebedden heen zien ploegen en vliegtuigen uit de lucht zien koppen? Het is net of we bevrijd zijn van de Duitsers", aldus Kraay.


*nog steeds een SBS6 gast... :L


Binnenkort een vaste rubriek in Shownieuws, Het wel en wee van FC Lienden :D.

Kansloos figuur, de beelden die ik van hem heb gezien als voetballer maken mijn beeld van hem ook niet rooskleuriger.
 
Nou nou nou, de eerste 30min van de 1e helft gezien.. wat een prachtwedstrijd :D

Trouwens, die aanvoerder van HCC had ook wel na 20sec eraf gemogen zeg.. god cholera

Zozo tegen Heerenveen..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top