het grote voetbal topic #12

Status
Not open for further replies.
Het is een prijs, maar ik wordt liever kampioen dan de beker winnen.
Desalniettemin blijft het een schandalige vertoning van Ajax, laat dat duidelijk zijn :P

gvd wat zit ik me te ergeren zeg.
Gewoon verliezen (met alle respect) van Volendam. Ploeg hoor je met 3-0 van de mat te vegen. Typische instelling dit weer van we gaan eens even winnen. Iedereen was gewoon mega slecht en ik denk dat van Basten al eerder in het moeten grijpen...

Wie had je dan moeten inbrengen? Ze hebben een super selectie, alleen de helft is geblesseerd.

Zie een Sulejmani, Cvitanich, Huntelaar, Aissati enz enz

I agree, collectieve wanprestatie van Ajax. Maar goed, daar ligt ook een beetje het probleem van Ajax denk ik, grootheidswaanzin, als je echt zo goed bent, laat het dan maar op het veld zien.

Als je zo voetbalt is de enige ster die je aan het eind van het seizoen ziet die van je teamgenoot is, die bukt om het zeepje te pakken na een verloren wedstrijd tegen volendam.

Wie had je dan moeten inbrengen? Ze hebben een super selectie, alleen de helft is geblesseerd.

Zie een Sulejmani, Cvitanich, Huntelaar, Aissati enz enz

Zoals je zelf hebt gezien liep het met name voorin totaal niet. Zeegelaar was veruit de slechste van de 11. Leonardo viel goed in vond ik, die had ik gelijk in de 2e helft erin gezet want daar kwam veel meer dreiging vandaan. Sno raakte ook helemaal niets en die had ik veel eerder gewisseld voor de Jong en dan Suarez in de spits gezet.

Ik hoop alleen dat ze Sulejmani met een spuit oid laten spelen tegen PSV, want met Sno in de spits maken we geen kans af.

Status
Not open for further replies.
Back