Een echte of een nepperd? Ik heb je er nog noooit over gehoord
Klopt, nu weer nuttig posten?Gelukkig maar, anders had je er niet bij gehoord... ?
dat is bullshit, ook al ga je niet naar wedstrijden boeit niks, maar als je bijv. commentaar op een andere club geeft terwijl je de wedstrijd niet gezien/gehoord hebt.Welke discussie, is gewoon een vraag?
Maar als jij je aangevallen voelt...
Dat is toch onbelangrijk, een goede verdediging is nu het belangrijksteEen trainingskamp naar Dubai kan niet betaald worden, maar deze speler wel?
Moet dan in plaats van Bahia komen lijkt me? Hofland lijkt me niet geslachtofferd te worden.
dat is bullshit, ook al ga je niet naar wedstrijden boeit niks, maar als je bijv. commentaar op een andere club geeft terwijl je de wedstrijd niet gezien/gehoord hebt.
Ik ga zelf ook maar 5,6 keer per jaar, maar kijk wel altijd live, met 2 tv's, dan zap ik op de ene naar de andere wedstrijden.
Dat is toch onbelangrijk, een goede verdediging is nu het belangrijksteEen trainingskamp naar Dubai kan niet betaald worden, maar deze speler wel?
Van Bommel weer naar PSV?
Als het doorgaat wel weer een stap terug voor hem, denk zelf dat hij liever naar een 'top' club gaat, mochten die aanbiedingen komen.
Lazovic wil ook weg, sinds die aan te weinig speeltijd toekomt met Stevens.
Ja het is een arrogant ventje, maar hij heeft gelijk.
Zou hem ook smeren als ik niet aan speeltijd toe kwam en er genoeg belangstelling was van 'betere' clubs.
Waren een paar premier league clubs geinteresseerd stond op vi.nl.